#Hiburan: Saya Masih Single.. Sikap Terlalu Tegas Punca Tiada Lelaki Mahu Dekati Inspektor Sheila

Sedia maklum, sejak beberapa hari yang lalu, nama Inspektor Sheila sering kali menjadi bualan netizen susulan video-video yang dianggap kurang ajar tular di media sosial.

Susulan berperilakuan seperti itu, Sheila atau nama sebenar Sheila Sharon Steven Kumar telah dikenakan tindakan perintah tahan kerja selepas dirinya dihadapkan ke mahkamah atas pertuduhan jenayah iaitu dua mengikut Sesyen 509 Kanun Keseksaan dan satu di bawah Seksyen 506 Kanun sama.

Advertisement

Inspektor Sheila

Ketika ditemubual oleh pihak media di luar mahkamah, Sheila diajukan soalan mengenai statusnya sama ada masih bujang ataupun sudah berpunya, sambil tersenyum dia menjawab:

Saya masih single. Seperti awak semua tahu, lelaki tak suka kalau wanita terlalu tegas.

Dalam pada itu, Sheila juga memberitahu bahawa dia mempunyai pendirian yang kuat iaitu tidak akan sama sekali mengambil rasuah dan pernah beberapa kali ada pihak yang cuba untuk memberinya rasuah, namun ditolak.

 

Oleh kerana itu, dia merasakan sikapnya seperti itu mempunyai salah satu sebab ramai yang mahu lihatnya ‘jatuh’ serta tidak disukai.

Inspektor Sheila
14 hours ago

[Terkini] Inspektor Sheila Ditahan Kerja Oleh Bukit Aman Hari Ini, Sebelum Ini Nafi Digantung Tugas

The post “Saya Masih Single..” – Sikap Terlalu Tegas Punca Tiada Lelaki Mahu Dekati Inspektor Sheila first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments