#Hiburan: Gambar Kahwin Pun ‘Delete’, Fatin Afeefa & Opai Padam Foto Di IG Masing-Masing Lepas Isu Sindir ‘Supercar’

Nama Aliff Awang atau lebih dikenali sebagai Opai, sekali lagi menjadi bualan ramai di media sosial selepas tular satu video menunjukkan dia melabel kereta yang bukan ‘supercar’ sebagai najis.

Sudah tentu, isterinya yang juga pelakon Fatin Afeefa terkena tempias dengan kenyataan Opai yang mencetuskan kontroversi dalam kalangan peminat kereta.

Advertisement

Namun, Fatin sendiri terang-terangan mengaku bahawa dia  tidak bersetuju dengan apa dikatakan oleh Opai serta berkata is sangat tidak patut.

fatin afeefa perli opai
3 hari lalu

“Memang Tak Patut, Kesian Siapa Bini Dia” - Fatin Afeefa ‘Menganjing’ Suami Isu Anggap Kereta Biasa 'Najis'

Terbaru, aktres berusia 29 tahun itu dilihat sudah memadam video atau gambar bersama suami di Instagram dan hanya mempunyai hantaran tentang dirinya seorang.

Begitu juga Opai yang sudah tidak lagi mempunyai hantaran membabitkan Fatin di Instagram termasuklah gambar serta video perkahwinan mereka.

fatin opai

Dalam pada itu, peminat juga turut berharap agar aktres kegemaran mereka benar-benar akan berhijab apabila Fatin sudah berkali-kali dilihat memuat naik gambar memakai tudung.

Berkenaan kenyataan Opai tentang ‘supercar’ itu pula, Fatin sebelum ini berkata tindakan suaminya seperti merendah-rendahkan orang yang memiliki kereta lain.

Ibu kepada dua anak itu juga turut menunjukkan Mercedes AMG miliknya dan memperkenalkannya sebagai ‘najis’ sebagai tanda menyindir kenyataan Opai.

fatin afeefa

The post Gambar Kahwin Pun ‘Delete’, Fatin Afeefa & Opai Padam Foto Di IG Masing-Masing Lepas Isu Sindir ‘Supercar’ first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments