#Hiburan: Shila Amzah Tarik High Note Dipenjara Janji Tapi Lain Pula Respon Warganet Habislah Lepas Ni Ubai Dekat Rumah

Penyanyi Shila Amzah dan tunangnya, Ubai sering meraih perhatian warganet terutamanya di TikTok kerana di platform itulah mereka berdua banyak berkongsi tentang hal yang lebih santai.

Menerusi TikTok jugalah pasangan ini akan berkongsi video aktiviti mereka berdua dan perkara-perkara random atau apa yang dilakukan ketika keluar dating antaranya adalah karaoke.

Advertisement

Baru-baru ini, Ubai berkongsi video tunangnya menyanyikan lagu Awie, Dipenjara Janji dan Shila membuatkan ramai terpukau kerana hanya duduk sambil menarik high note lagu itu.

Menjengah ruangan komen, ramai netizen berseloroh dan memberikan respon seolah-olah tunang Ubai itu bukanlah penyanyi terkenal dan berpengalaman.

Usik mereka, wanita di dalam video itu berbakat dan boleh dibawa untuk pergi audition kerana berpotensi untuk pergi lebih jauh seperti negara China.

komen2 komen1

The post Shila Amzah Tarik ‘High Note’ Dipenjara Janji, Tapi Lain Pula Respon Warganet – “Habislah Lepas Ni Ubai Dekat Rumah…” first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments