#Hiburan: Handsome Dan Tinggal Di Bali Kekasih Baru Sharifah Sakinah Rupanya Mat Salleh Juga?

Pelakon Sharifah Sakinah khabarnya sudah menemui pengganti setelah setahun bercerai dengan pasangan, Michael Hansen.

Memetik portal Utusan, Sakinah didakwa menjalinkan hubungan istimewa bersama seorang jejaka yang juga bukan berasal daripada keturunan Melayu.

Advertisement

Mungkin enggan terlalu lama diselubung kesedihan, Sakinah katanya sudah ‘move on’ dengan kekasihnya yang juga seorang usahawan dan kini menetap di Bali, Indonesia.

Bila Cik Bunga dengar dia sudah ada pengganti yang baru, jujurnya kita pun gembira juga. Dengarnya, kekasih baru Sakinah ni pun Mat Salleh juga macam bekas suami terdahulu.

Orangnya tampan juga, dan khabarnya menetap di Bali, Indonesia. Kalau tak silap, kekasihnya itu merupakan seorang usahawan. Cuma tak pastilah usahawan apa.

Kekasih Sakinah juga dikatakan betul-betul menjaga aktres itu kali ini dan menerima dia seadanya di sebalik perangai ‘gila-gilanya’ itu.

Terdahulu, Sharifah Sakinah pernah mendirikan rumah tangga sebanyak dua kali namun gagal bertahan.

Hasil perkongsian hidup bersama suami pertama, Sakinah dikurniakan seorang cahaya mata perempuan yang kini berusia enam tahun.

Sahriafah Sakinah
7 days ago

"Saya Trauma.." - Dah Dua Kali Berkahwin, Sharifah Sakinah Akui Takut Nak Bersuami Lagi

The post ‘Handsome’ Dan Tinggal Di Bali, Kekasih Baru Sharifah Sakinah Rupanya Mat Salleh Juga? first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments