#Hiburan: Kalau Saya Muda Dah Minta Nombor Telefon Awak Gurauan Dengan Pelajar Perempuan Dianggap Berlebihan DSAI Digesa Mohon Maaf

Susulan tindakan membuat gurauan minta nombor telefon seorang pelajar tingkatan enam dalam satu program, Perdana Menteri Datuk Seri Anuar Ibrahim digesa mohon maaf.

Timbalan Presiden Muda, Amira Aisya Abdul Aziz membuat ciapan minta agar Anwar dengan segera membuat permohonan maaf secara terbuka kerana kelakuannya itu memberi imej negatif sebagai seseorang yang mempunyai pangkat di mata masyarakat.

Advertisement

Difahamkan, kejadian tersebut berlaku di Universiti Sains Islam Malaysia (USIM) sewaktu beliau menghadirkan diri ke program Temu Anwar.

DSAI digesa mohon maaf

Kebanyakan lelaki lanjut usia akan menganggap ini hanya sebagai gurauan. Wanita berhadapan dengan ‘gurauan’ ini hampir setiap hari.

Kata Amira lagi, cukup sekadar Anwar memuji pencapaian pelajar perempuan tersebut jika benar berasa kagum dan tidak perlu menyentuh soal rupa.

 

Sekadar info, Perdana Menteri tersebut telah memuji pelajar perempuan bernama Adriana itu kerana kepetahannya bercakap sewaktu mengemukakan soalan dengan tersusun.

anwar ibrahim peluk elizabeth tan
2 months ago

(VIDEO) "Bertaubatlah W*laun" - Video Fitnah PMX Didakwa Peluk Elizabeth Tan Tersebar, Rupa-Rupanya...

The post “Kalau Saya Muda Dah Minta Nombor Telefon Awak” – Gurauan Dengan Pelajar Perempuan Dianggap Berlebihan, DSAI Digesa Mohon Maaf first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments