#Hiburan: Ada Orang Tu Nak Datang.. Beraya Di Rumah Bekas Mentua Puteri Sarah Sambut Tetamu Istimewa?

Pelakon, Puteri Sarah Liyana memaklumkan bahawa dia akan menyambut hari raya Aidiladha di rumah ibu bapanya pada hari pertama.

Malah, bekas isteri kepada pengarah, Syamsul Yusof itu berkata dia bakal menyambut tetamu istimewa yang akan datang beraya di rumahnya.

Advertisement

Saya beraya di rumah mama sendiri sebab ada orang tu nak datang.

Bukan itu sahaja, Sarah memaklumkan dia akdan bermalam di rumah bekas ibu bapa mentuanya iaitu Datuk Yusof Haslam dan Datin Patimah Ismail pada hari raya kedua dan ketiga.

Walaupun dah cerai masih mak dan bapa mentua saya.

Perkara tersebut dikongsikan oleh pelakon Andai Itu Takdirnya itu menerusi siaran langsung yang kemudiannya dirakam dan dimuat naik semula oleh pengguna TikTok.

Meninjau di ruangan komen, rata-rata netizen telah mempersoalkan siapakah identiti individu istimewa yang dimaksudkan oleh Sarah.

@sweetlady2240

Puteri Sarah Liyana || Aidiladha Pertama Di Rumah Mama.. Hari Kedua Di Rumah Mertua

? bunyi asal – sweetlady – sweetlady

Info tambahan, Syamsul Yusof dan Puteri Sarah Liyana telah sah bercerai talak satu di Mahkamah Rendah Syariah, Kuala Lumpur pada 13 Jun 2023.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

2 weeks ago

Akhirnya Sah Bercerai, Ibu Syamsul 'Delete' Gambar Dengan Puteri Sarah?

The post “Ada Orang Tu Nak Datang..” – Beraya Di Rumah Bekas Mentua, Puteri Sarah Sambut ‘Tetamu Istimewa’? first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments