#Hiburan: Kami Galakkan Permohonan Daripada Gy Biseksual. UM Keluarkan Iklan Job Vacancy Untuk Komuniti LGBT?

Baru-baru ini, iklan kerja kosong bagi jawatan pembantu penyelidik telah dikeluarkan dan dimuat naik di Facebook dan ia adalah untuk golongan LGBT.

Menerusi iklan tersebut, terpampang logo rasmi universiti terkemuka, Universiti Malaya (UM) yang turut berkata mereka menggalakan permohonan daripada golongan itu.

Advertisement

Kami menggalakkan permohonan daripada gay, biseksual dan ahli komuniti MSM yang lain.”

Antara ciri yang dicari oleh mereka adalah berpengetahuan dan berpengalaman dalam penglibatan penyelidikan dengan komuniti LGBT.

Pihak UM telah memberikan maklum balas dan berkata iklan tawaran pekerjaan itu akan disiasat dan belum disahkan sama ada ia dikeluarkan oleh Centre of Excellence for Research in AIDS (Pusat Kecemerlangan Penyelidikan AIDS) (CERiA) atau pihak lain.

Menurut jurucakap UM, kebiasaannya iklan jawatan kosong akan dikeluarkan oleh bahagian sumber manusia dan perjumpaan mengenai tawaran kerja itu akan dilakukan.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

mujhadi rawa caprice
3 bulan lalu

"Caprice Jangan Memandai Timbulkan Fitnah Kononnya Saya Membela LGBT" - Mujahid Rawa

The post “Kami Galakkan Permohonan Daripada G*y, Biseksual….” – UM Keluarkan Iklan ‘Job Vacancy’ Untuk Komuniti LGBT? first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments