#Hiburan: Jangan Panggil Ibu Sebagai Mak Jika Maafkan Isteri Anggap Kalau Maafkan Afiq Muiz Ibarat Bunuh Diri

Berlaku curang terhadap pasangan, tidak kira suami atau isteri sememangnya satu perbuatan yang dosa di sisi agama Islam dan sangat dilarang oleh-Nya. Tetapi menuduh pasangan berlaku curang tidak boleh dianggap ringan kerana boleh jatuh ke talak li’an, di mana putusnya hubungan perkahwinan.

Perkembangan terbaru mengenai kemelut rumah tangga pelakon Afiq Muiz dan isteri, Pachara Ipin nampaknya berlanjutan setelah aktor tersebut memfailkan tuntutan nusyuz atas dakwaan isteri mempunyai lelaki lain.

Advertisement

afiq muiz isteri

Namun begitu, tuduhan tersebut sememangnya dinafikan oleh Pachara dan dianggap kelakar kerana dirinya hanya mempunyai ramai kawan saja tetapi tidak berlaku curang.

Pachara turut memberitahu pihak media bahawa dia sama sekali tidak akan kembali semula dengan pelakon tersebut akibat terlalu trauma.

afiq muiz isteri

Mak saya kata kalau maafkan Afiq sekali lagi, jangan panggil dia sebagai mak lagi.

Dalam pada masa yang sama, harapan wanita itu tetap sama iaitu meminta agar Afiq melepaskannya dengan kadar segera.

isteri afiq muiz

Sekadar info, pada 6 April lalu, Pachara menyifatkan Afiq sengaja melengahkan proses permohonan cerai fasakh yang dituntutnya dan memberitahu aktor terbabit pernah mengasarinya hingga mengakibatkan kaki patah.

Adik Afiq Muiz Pachara Apin Jesus
3 bulan lalu

"Maki Mak Sebab Buang Gambar Jesus Nak Letak Dalam Rumah" - Adik Afiq Muiz Bongkar Cerita Sebenar Mengenai Pachara Apin?

The post “Jangan Panggil Ibu Sebagai Mak Jika Maafkan” – Isteri Anggap Kalau Maafkan Afiq Muiz Ibarat Bunuh Diri first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments