#Hiburan: Jantan Melayu Busuk Bodh Ada Kembar Dalam Bilik Netizen Kecam Kaum Lelaki Komen Tak Senonoh Pasal Leona

Apa sahaja yang dimuat naik oleh anak gadis Azhar Sulaiman ini pasti meraih perhatian dan mengundang komen-komen kurang senang daripada sesetengah pihak.

Azhar Sulaiman
2 hari lalu

"Papa 'Pinjam' Leona Semalam" - Azhar Sulaiman Berang Lelaki Buat Lawak L*cah Melampau Terhadap Anaknya

Advertisement

Terbaru, Kasih Iris Leona atau mesra dipanggil Leona ada memuat naik video di TikTok sementara dia mengemas bilik  tidurnya di Bath, England.

Menerusi rakaman itu, seorang lelaki dilihat sedang duduk di belakang dan individu berkenaan sebenarnya adalah kembar Leona bernama Rees.

Tanpa usul periksa, beberapa lelaki meninggalkan komen double meaning di sebalik perbualan mereka dengan topik tentang kereta.

Tangkap layar komen-komen tersebut telah dimuat naik oleh seorang warganet di Twitter yang menghentam tindakan semua individu yang memberikan respon double meaning itu.

Tengok lah jantan melayu busuk bodoh komen. Sembang cakap pasal kereta padahal kita tahu apa sebenarnya yang dia maksudkan.”

Ramai netizen yang membalas tweet tersebut dan melepaskan geram mereka terhadap sesetengah lelaki yang gemar memberikan komen sebegitu terhadap wanita.

Rata-ratanya berkata sikap lelaki seperti itu teruk dan memalukan serta tidak berfikir tentang ahli keluarga mahu pun pasangan mereka ketika memberikan komen seperti itu.

komen leona komen leona1 komen leona2

The post “Jantan Melayu Busuk Bod*h” – Ada Kembar Dalam Bilik, Netizen Kecam Kaum Lelaki Komen Tak Senonoh Pasal Leona first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments