#Hiburan: Penunggang Ducati Maut Jatuh Flyover Netizen Seru Pelaku Lawan Arus Cari Sampai Dapat!

Seorang penunggang motosikal berkuasa tinggi jenis Ducati maut selepas tercampak dari flyover di susur Lebuhraya Duta-Ulu Kelang (SUKE) menghala Lebuhraya Lingkaran Tengah 2 (MRR2).

Menerusi rakaman CCTV yang tular di media sosial, penunggang Ducati itu dilihat cuba mengelak dari penunggang motosikal yang melawan arus namun terbabas dan tercampak ke bawah jambatan.

Advertisement

Menurut laporan Awani, mangsa dikenali sebagai Ahmad Fadzil ditemui maut dalam keadaan tertiarap di belakang pagar Stesen Kawalan Smart Sungai Klang.

ducati

Meninjau di ruangan komen, rata-rata pengguna media sosial menggesa pihak polis untuk mengesan penunggang motosikal yang melawan arus tersebut dan dihukum dengan tindakan yang sewajarnya.

komen

Ketua Polis Daerah Ampang Jaya, Asisten Komisioner Mohd Azam Ismail berkata polis ketika ini sedang meneliti rakaman kamera litar tertutup (CCTV) daripada pihak SUKE.

Siasatan awal mendapati, kemalangan berlaku berpunca daripada kecuaian penunggang motosikal yang tidak dapat dikenal pasti berkenaan.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

2 hari lalu

Dua Pelajar Uni Buat S*ks Dalam Kelas Kosong, Rupanya Tak Perasan Ada CCTV! Kawan & Pensyarah Syok Tengok 'Live'

The post Penunggang ‘Ducati’ Maut Jatuh ‘Flyover’, Netizen Seru Pelaku Lawan Arus – “Cari Sampai Dapat!” first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments