#Hiburan: Mangsa Gangguan Seksual Dedah Gambar Bogel Pelakon ‘Wednesday’, Netizen Persoal Saiz Zakar – “Mesti Sangat Kecil”

Sebelum ini, pelakon drama bersiri Wednesday iaitu Percy Hynes White trending di laman Twitter apabila didakwa melakukan gangguan seksual terhadap beberapa gadis ketika di zaman persekolahan.

Menerusi ciapan di laman Twitter, perkara itu telah didedahkan oleh beberapa mangsa yang mendakwa pernah membuat laporan polis namun tiada tindakan lanjut diambil oleh pihak berkuasa.

Advertisement

Terkini, mangsa-mangsa gangguan seksual telah mendedahkan bukti gambar bogel Percy yang dikatakan dihantar sendiri oleh pelakon berusia 21 tahun itu.

Namun, apa yang menjadi perhatian ialah saiz zakar Percy yang menjadi bahan ketawa orang ramai kerana tidak dapat dilihat dalam gambar tersebut.

Saya tak percaya bila tengok. Saya fikir mungkin ia hanya cahaya atau sesuatu tapi tak… ia mesti sangat kecil – Mangsa.

Bukan itu sahaja, beberapa foto dan video memaparkan Percy dalam keadaan tidak berpakaian atau melakukan aksi melampau dengan pelakon wanita lain turut tersebar di Twitter.

Susulan itu, tanda pagar gerakan #cancelpercy kini menjadi trending dan menarik perhatian orang ramai di laman Twitter.

Bagaimanapun, sehingga kini Percy masih belum mengeluarkan sebarang kenyataan balas mengenai dakwaan tular tersebut.

Info tambahan, Percy mula meraih populariti menerusi watak Xavier Thorpe dalam drama bersiri Wednesday.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

3 hari lalu

Pelakon Drama Bersiri 'Wednesday' Didakwa Lakukan Serangan Seksual, Ramai 'Cancel' Percy Hynes

The post Mangsa Gangguan Seksual Dedah Gambar Bogel Pelakon ‘Wednesday’, Netizen Persoal Saiz Zakar – “Mesti Sangat Kecil” first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments