#Hiburan: “Balik Malaysia Jangan Terdedah Balik Ye..” – Manis Bertudung Di Umrah, Netizen Tegur Intan Najuwa

Sedia maklum, pelakon jelita Intan Najuwa telah pun selamat berangkat ke Tanah Suci bagi menunaikan ibadah Umrah bersama ahli keluarganya.

Pelakon terbabit ada meluahkan dirinya berasa gementar setiap kali ingin mengerjakan ibadah dan merasakan ini merupakan permulaan baik untuk tahun baru.

Advertisement

Dalam pada itu, dia turut berharap agar segala dosa diampuni dan sentiasa dikelilingi dengan orang yang menghargai dirinya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Intan Najuwa (@intannajuwa)

Sudah semestinya mahu berkongsikan kegembiraan sewaktu berada di Tanah Suci itu, Intan ada memuat naik beberapa foto serta video dirinya manis memakai tudung ketika berada di sana.

Ramai yang memuji kecantikan Intan memakai hijab walaupun tidak memakai sebarang make-up.

komen netizen

komen netizen

Dalam pada masa yang sama, ramai juga yang menasihati pelakon berkenaan untuk kekal bertudung biarpun sudah pulang ke Malaysia dan mendoakan Intan bakal menutup aurat dengan sempurna.

Sekadar info, Intan Najuwa merupakan pelakon yang memang digemari ramai dan imejnya juga sebelum ini pernah ditegur kerana terlalu menjolok mata.

6 bulan lalu

"Kot Ye Pun Janganlah Naikkan Nafsu Lelaki" - Pakai Gaun Tayang Perut & Paha, Intan Najuwa Diperli Makin Seksi

The post “Balik Malaysia Jangan Terdedah Balik Ye..” – Manis Bertudung Di Umrah, Netizen Tegur Intan Najuwa first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments