#Hiburan: “Nama Saya Jadi ‘Hot’ Sebab Leona” – Anak Sering Cetus Kontroversi, Azhar Sulaiman Ucap Terima Kasih

Umum mengetahui, anak perempuan pelakon Azhar Sulaiman iaitu Kasih Iris Leona sering kali mencetuskan kontroversi hingga menjadi perhatian ramai.

Sedar anak perempuan sering dikecam ramai susulan ‘perangainya’, Azhar Sulaiman mengakui nama turut menjadi perhatian kerana kontrovesi yang tercetus.

Advertisement

Menurut pelakon terbabit dalam temu bual bersama Buletin FM, dia memberitahu terima banyak tawaran sejak kebelakangan ini.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Azhar Sulaiman (@azharbsulaiman)

Saya kena berterima kasih pada anak saya Leona. Dia punya fasal, nama saya terpalit dan saya jadi hot. Rezeki.

Bapa kepada Leona ini juga memberitahu kebanyakkan tawaran yang diterima olehnya adalah melalui media sosial dan luahkan rasa syukur atas rezeki yang diterima.

Sekadar info, Kasih Iris Leona selalu menjadi bahan kecaman netizen kerana cara pemakaian dianggap keterlaluan sebagai umat Islam dan tingkah laku ‘mengundang’ di platform TikTok.

Leona goreng telur
3 bulan lalu

"J*lake Berhenti Jadi Perempuanlah!" - Gembira Berjaya Goreng Telur, Ramai 'Bitter' Dengan Leona?

The post “Nama Saya Jadi ‘Hot’ Sebab Leona” – Anak Sering Cetus Kontroversi, Azhar Sulaiman Ucap Terima Kasih first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments