#Hiburan: Tampil Anggun Dan Menawan, Nah Ini Sebabnya Kenapa Perlu Miliki Shawl Dari Salju Craft

Sejak dulu, wanita dan kecantikan memang tak dapat dipisahkan dan kebanyakan dari wanita wajib tahu dan sangat mengambil berat dari hujung rambut sampai ke hujung kaki. Betul tak?

Memang tidak dapat disangkal lagi, kena pula dengan geng-geng Instafamous, Fb, Vlogger dan Youtuber yang suka bergambar dan ber’ootd’ untuk mendapatkan gambar serta video paling cun sebagai content paling gempak. Bertambahlah followers dan subscribers gais!

Tapi disebabkan Covid19, tahun 2020 terasa dilalui hambar dan hampir melabuhkan tirainya. Rasanya tahun ini adalah tahun paling mencabar kerana semua perlu menghadapi masalah ini, patuh pada arahan SOP PKP. Jadi ramai yang berada di rumah sahaja untuk mengelakkan dari dijangkiti, dan aktiviti outdoor terpaksa dikurangkan, sepertinya hari-hari dilalui bertukar 360 darjah…lagi-lagi buat geng-geng Instafamous, ianya sangat terkesan!

Advertisement

Jangan bersedih, apa kata hangatkan kembali mood korang? Siapa kata duduk di rumah sahaja tak dapat buat content? Dengan koleksi-koleksi dari Salju Craft korang boleh tampil lebih ceria lebih elegan bukan sahaja sesuai untuk ke majlis sosial, tempat kerja, kolej, malah di rumah pun boleh. Shooting dalam rumah pun nais!

Material Berkualiti

Menggunakan material dari premium soft satin yang sangat berkualiti, kain sangat lembut dan flowy. Tidak terlalu tebal dan tidak nipis. Yang penting tidak panas dan tidak jarang, yayy! Bila memakainya, cubalah belai, rasa macam selembut salju gais! Mulalah korang bersemangat nak tengok cermin kan, malah lebih yakin bila keluar nak berhadapan dengan orang luar.

Sebenarnya, pilihan material shawl yang tepat juga merupakan penyumbang utama kepada penampilan yang lebih menarik dan nampak vogue de’ vass! Barulah Nampak ummphh! Di reka khas untuk ‘up’kan aura si pemakai. Sauk je dah terserlah kemanisan dan kecantikan walaupun sekadar memakai cara selempang je. Mood bergambar onz sangat! Gambar indoor pun nampak cun! Inilah perkara yang paling mengujakan, kerana dah lama tak dapat keluar rumah sekerap yang dulu kan.

Advertisement

Finishing On-Point

Tahu tak, adalah menjadi kesalahan besar buat shawl lovers, kalau memakainya tidak terletak elok kat atas kepala. Senget-senget, boleh stress tau! Jahitan tepi finishing dan saiz memainkan peranan penting dalam memastikan pemakaian shawl lebih kemas. Koleksi Salju Craft dijahit dengan jahitan tepi baby seam yang halus dan berkualiti untuk lebih senang memakainya. Orang kata, letak je atas kepala terus On-Point! Senang betul nak pakai, tak perlu spray-spray bagai, tak perlu lilin pun bahagian awning tu.

Saiz 2 meter, sangat berpadanan dengan wanita Malaysia. Jarang penjual nak bagi 2meter tauu, hanya di Salju Craft istimewa untuk korang. Saiz sangat membantu sebab korang boleh cipta pelbagai gaya dan syle, tetapi masih mengekalkan tatacara pemakaian shariah. Lilit sana, lilit sini, tebar sana, tebar sini tetap ada lebihan untuk cover bahagian tertentu. Taklah nampak terlalu senteng. 2 faktor ni sangat dititikberatkan di Salju Craft. Kalau tak, mood boleh ke laut, hilang selera makan dan habis rosak program sepanjang hari … hahaha.

Advertisement

Tak perlu ragu-ragu untuk memakai Salju Craft gais, sebabnya ia sudah pun diuji pakai oleh ramai shawl lovers di luar sana dan alhamdulillah ramai yang suka!

Koleksi Inspirasi KDrama

Di Salju Craft, kami membuat rekaan corak-corak mengikut tema, edisi khas buat peminat shawl. Banyak edisi untuk disimpan sebagai koleksi, tapi edisi pertama Salju Craft akan dilancarkan terlebih dahulu dengan mengambil inspirasi daripada drama-drama Korea. Mesti kat sini ramai peminat Kdrama kan? Bagaimana terhasilnya rekaan-rekaan tu, kenalah lawat instagram kami @saljucraft dan fb Salju Craft.

Bermotifkan scene-scene yang cantik dalam drama dan story line yang menarik, maka terhasillah corak-corak yang sangat membuai rasa si pemakai. Alang-alang tak dapat terbang ke Korea sebab Covid19, haaaaa elok sangatlah pakai koleksi KDrama ni.

Designer Salju Craft menjiwai setiap penceritaan dalam KDrama dan merealisasikannya dengan sentuhan lembut bagi membolehkan korang memilih mengikut keperluan pelbagai event. Untuk lihat lebih jelas corak-corak yang dihasilkan, sila lawati ig @saljucraft dan fb Salju Craft.

Advertisement

Ada romance story, fun story, serious story, macam-macam ada! Fuhhhh dah excited sangat ni gais! Setiap edisi yang dikeluarkan adalah terhad. Ini untuk mengekalkan ke’eksklusif’an setiap corak yang dikeluarkan. Untuk tidak terlepas peluang, kumpul semua koleksi sementara masih hot and available.

Jenama Tempatan

Ya! Semestinya Jenama Malaysia menjadi pilihan utama kami. Dari A to Z, Salju Craft hanya menggunakan kepakaran dari rakyat Malaysia. Produk tempatan sekarang dah jauh lebih ke hadapan standing dengan produk luar. Bukan sahaja berkualiti, tetapi harga pun sangat-sangat berbaloi. Malah banyak ‘review’ yang kami terima sangat positif. Siapa lagi nak support produk tempatan kalau bukan kita. Tak salahkan? Kita patut berbangga dengan barangan buatan sendiri.

 

Peribahasa “alah membeli, menang memakai” dah bolehlah ditukar menjadi “menang membeli, menang memakai” terutama sekali dalam perkembangan dunia fesyen yang bergerak serba pantas.

Lengkapi koleksi Salju Craft dengan harga murah! Jangan bertangguh, takut melepas nanti!

Nak cantik, tak perlu berbelanja mahal-mahal. Di Salju Craft, korang boleh shopping tanpa dompet korang koyak! Barang nampak mewah, tapi harga terlajak murah berbanding jenama di luar sana! Apa yang korang fikirkan lagi. Chaiyokk!

Dengan harga yang tidak masuk akal, korang wajib miliki shawl dari Salju Craft. Promosi bermula sekarang. Harga normal RM69. Sekarang promosi hanya RM65 sahaja eksklusif buat pembaca BeautifulNara.

Nak Shopping, Mudah Je! Online Je Sis!

Rebut peluang keemasan ini, jangan bertangguh lagi, promosi bermula sekarang sehingga 31 Disember 2020. Ingat tau, stok edisi khas ni laju je habis, ramai yang dah booking pre-order. Lock sekarang dan kumpul semua koleksi dengan menghubungi Salju Craft. Klik link di ig @saljucraft dan fb Salju Craft.

Boleh dapatkan secara atas talian. Lebih mudah, pantas, tuntas dan ayuhh lekasss! hahaha

Dengan setiap pembelian shawl Salju Craft, korang akan mendapat eksklusif box dan kad penghargaan dari kami, dengan rasminya korang secara automatik memegang title SaljuSis! Boleh tag kami #saljusis, #saljucraft di ig @saljucraft dan fb Salju Craft untuk setiap koleksi yang korang beli. Sharekan story-story Korea korang tu. Confirm gambar korang lawa-lawa. Fuhhh, sangat menarik kan! Tak sabar rasanya.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments