#Hiburan: Alami Masalah Jiwa Kacau, Hafreez Adam Akui Namanya Kini ‘Tenggelam Timbul’ Dalam Industri Seni

Pelakon Hafreez Adam,30, mengakui namanya kini seolah tenggelam timbul dalam industri seni tempatan namun menafikan bahawa dia kini tidak menerima sebarang tawaran berlakon.

Hafreez atau nama sebenarnya, Hafreez Azam Aizat Zahalan berkata bahawa sepanjang tahun ini, dia telah menyiapkan sebanyak tiga drama untuk penerbitan di stesen TV.

Dalam pada itu, Hafreez turut mendedahkan dia mempunyai masalah ‘jiwa kacau’ dan keresahan melampau apabila berada di tempat awam. Menurutnya, dia lebih gemar berada di rumah jika tiada keperluan untuk berada di luar ataupun komitmen kerja.

View this post on Instagram

Selamat malam

A post shared by Hafreez Adam (@hafreezadam) on

Sikapnya yang gemar berfikir membuatkan dia lebih resah jika berada di luar dan kini memilih untuk bersama keluarga di rumah. Tambahan, pengalaman melalui beberapa episod duka sebelum ini seperti penceraian ibu bapa turut membuatkan dia mengalami tekanan mental.

View this post on Instagram

Happy birthday my queen! May Allah bless your beautiful heart always! I am what I am because of you. Semoga panjang umur, murah rezeki selalu. Thanks for everything that you’ve done for me and others. Rugi betul siapa tak bermentua kan wanita ini. ? happy birthday ma! ?

A post shared by Hafreez Adam (@hafreezadam) on

“Tawaran berlakon masih ada, namun memang sikap saya yang selesa memilih duduk di rumah jika tiada penggambaran. Apatah lagi, saya mengalami masalah ‘jiwa kacau’ dan keresahan melampau. Bila di rumah saya rasa lebih selamat. Sekalin itu , saya juga kena sibukkan diri dengan bekerja supaya tidak ada masa untuk berfikir yang bukan-bukan. Saya suka banyak fikir,”

Tambah pelakon drama Puteri Yang Ditukar ini, dia kini tidak mahu lagi hidup bersendirian dan jauh daripada ibunya serta adik beradiknya yang kini berada di Wangsa Maju.

View this post on Instagram

Who wants some? ? #BujangMasukDapur #AbeMasakToday

A post shared by Hafreez Adam (@hafreezadam) on

Pengalaman terpisah selama tiga bulan ketika Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) pada Mac lalu telah memberinya banyak pengalaman dan cabaran buat dirinya kerana seumur hidupnya dia tidak pernah berjauhan terlalu lama terutama dengan ibunya.

Sumber : Harian Metro


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments