#Hiburan: Video Panas Mirip Zul Ariffin Tersebar, Akaun Instagram Ditutup?

Sejak daripada semalam kecoh dengan video memaparkan seorang lelaki mirip pelakon Zul Ariffin melakukan aksi panas dan mengghairahkan.
Menerusi video berdurasi 45 saat itu, individu berkenaan yang bertubuh sasa dilihat dalam keadaan berbaring sambil merokok sebelum mula menunjukkan alat sulitnya.

video lucah zul ariffin tersebar

Lelaki berkenaan dipercayai kelihatan seperti berada di sebuah bilik hotel dan seakan sedang berinteraksi dengan individu lain menerusi panggilan video.

video zul ariffin
video lucah zul ariffin

Rata-rata netizen terkejut dengan penyebaran video berkenaan, ia telah mengundang pelbagai reaksi apabila ramai peminat pelakon itu bertanya kepadanya di laman sosial Instagram.

zul ariffin

video lucah zul ariffin

zul ariffin

Bagaimanapun, Zul bertindak untuk menutup akaun Instagramnya. Mungkin tidak tahan “diserang” dengan pelbagai soalan panas berkaitan video tersebut.

video zul ariffin

Terdahulu, sekitar tahun 2018 , tular sekeping  foto alat sulit yang tersalah dimuat naik di Instagram Zul. Sehingga kini masih tidak diketahui siapakah pemilik sebenarnya.

Sama-sama kita nantikan penjelasan daripada Zul sendiri mengenai video panas tersebut. Mungkin sahaja ia telah disunting oleh pihak tertentu.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments