#Hiburan: Hangat Bercinta Dengan Dini Schatzman, Janna Nick Akui Kini Berubah Lebih Feminin

Hati semakin berbunga dipenuhi rasa cinta dan bahagia, aksi mesra pasangan Janna Nick dan Dini Schatzman sering mencuri tumpuan ramai. Setiap muat naik di akaun Instagram memang ‘bersemut’ habis, terserlah kehangatan cinta yang membara.

janna nick dini schatzmann

Umum mengetahui, Janna sebelum ini sinonim dengan karakter ala-ala ‘tomboy’ dan fesyennya juga lebih kepada kasual dan ‘sempoi’, serta gemar melakukan aktiviti lasak.

Namun, sejak akhir-akhr ini, ramai juga yang perasan penampilan Janna tidak seperti dulu lagi. Malah, Janna sendiri mengakui dia sudah banyak berubah sejak bercinta dengan Dini.

View this post on Instagram

TO MANY MORE “I LOVE YOU” Thanks 2019 ! Tahun yang paling banyak ubah aku…yes I’ve changed a lot!Sekasar-kasar , sejantan-jantan perempuan 😂 dah more feminine, manja teruk…tapi dengan @dinischatzmann je lah… dengan orang lain aku masih jantan 😂 ( GELAK MASIH KUAT😂) Dia lah orang yang paling banyak tolerate, paling banyak sabar, paling lembut…paling positive.. DAN Yang paling “baby” … Untuk lelaki kat luar sana…jangan ingat perempuan kasar Tu x reti respect partner…kalau lembut layanan korang..maka lembut la dia😂 Tag GF/Wife yang dulu kasar/tomboy sekarang dah lembut ❤ ( untuk yang nampak perubahan saya, Dan mungkin ada yang tak suka..bagi saya masa dan ruang untuk diri saya…)

A post shared by Janna Nick (@jannanick) on

Malah, lebih ‘sweet’ lagi apabila Janna turut menyifatkan Dini sebagai seorang lelaki yang sangat menghormati wanita dan melayannya dengan baik sekali sehingga dia boleh berubah menjadi wanita lemah lembut.

janna nick dini schatzmannFuh! Hebat betul penangan cinta Dini buat Janna. Kami doakan agar hubungan mereka kekal bahagia dan ada jodoh sehingga ke fasa seterusnya.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments