#Hiburan: “Tayang J*bo Hari-Hari, Berlakon Satu Award Pun Takde” – Diperli Tiba-Tiba, Puteri Balqis ‘Panas’ Dengan Pelakon 14 Tahun?

Melalui laman Instagram, pelakon muda hebat iaitu Puteri Balqis meluahkan rasa marah terhadap sikap seorang pelakon yang tidak puas hati dengan dirinya secara tiba-tiba.

Biarpun tidak mendedahkan identiti selebriti tersebut, melalui hantaran tersebut Puteri Balqis atau mesra dipanggil Aqish memberi ‘hint’ bahawa umur pelakon tersebut baru 14 tahun.

Advertisement

ig puteri balqis

Difahamkan, artis berumur 14 tahun itu telah memerli beberapa individu lain termasuk Aqish tanpa sebab di laman media sosialnya.

Dalam pada itu, Aqish turut berkata pelakon tersebut sering membuat konten menayang bahagian tubuhnya setiap hari kepada umum dan tidak pernah pernah menerima sebarang anugerah sepanjang bergelar sebagai pelakon.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Puteri Balqis Ashikin (@morosechild)

Susulan itu, Aqish meminta agar dia tidak disatukan dalam set penggambaran yang sama dengan pelakon terbabit kerana enggan melihat tingkah lakunya yang dipercayai punya teman lelaki lebih berusia biarpun masih dibawah umur.

6 bulan lalu

Tular Gambar Mesra Bercinta, Netizen Bandingkan Hidup Dengan Qistina Raisah - "Aku Umur 14 Tahun Tengok Kartun Lagi"

The post “Tayang J*bo Hari-Hari, Berlakon Satu Award Pun Takde” – Diperli Tiba-Tiba, Puteri Balqis ‘Panas’ Dengan Pelakon 14 Tahun? first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments