#Hiburan: “Jangan Beli Kalau Tak Nak Pergi!” – Peminat ‘Coldplay’ Berang Individu Jual Balik Tiket Harga Cecah RM43K

Seperti yang ramai ketahui, kumpulan penyanyi antarabangsa dari British iaitu Coldplay bakal mengadakan konsert di Malaysia pada 22 November nanti.

Malah, tiket konsert juga sudah mula dijual sejak semalam untuk pemegang kad CIMB dan penjualan tiket secara keseluruhan mula dijual hari ini.

Advertisement

Namun, ada juga peminat yang tidak berpeluang untuk membeli tiket memandangkan ramai peminat lain yang berpusu-pusu sehingga tiket habis dijual.

coldplay

Seperti mengambil kesempatan, terdapat individu yang bertindak membeli tiket hanya untuk menjualnya dengan harga yang lebih tinggi.

Menerusi ciapan di laman Twitter, kelab peminat Coldplay telah meluahkan rasa berang terhadap individu tersebut yang menjual tiket sehingga mencecah harga RM43,200 sedangkan harga tiket sebenar hanyalah RM1,258 sahaja.

Kalau tak ada niat nak beli atau pergi. Tolong jangan beli. Bagi peluang pada orang lain. Peminat Coldplay dah tunggu bertahun-tahun untuk konsert di Kuala Lumpur, Malaysia.

Meninjau di ruangan balas, rata-rata peminat telah mengecam tindakan individu berkenaan yang mengambil kesempatan atas kesempitan orang lain.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

23 jam lalu

Ibu Mengandung Luah Hasrat Nak Pergi Konsert Coldplay, Netizen Bagi Nasihat - "Janganlah Sis, Bahaya.."

The post “Jangan Beli Kalau Tak Nak Pergi!” – Peminat ‘Coldplay’ Berang Individu Jual Balik Tiket Harga Cecah RM43K first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments