#Hiburan: “Asyik Update Status, Kakak-Kakak Sangat Ni” – Dituduh Tak Matang, Ubai Mohon Netizen Faham Perangai Shila Ketika Sedih

Zaman sekarang ini, kebanyakkan pengguna media sosial bukan saja menggunakan platform-platform yang ada untuk berkongsi foto momen bahagia, malah turut menggunakan ia sebagai tempat meluah perasaan.

Tidak terkecuali, penyanyi Shila Amzah juga baru-baru ini ada meluahkan perasaan di Instagram serta mendedahkan bahawa dirinya serta kekasih, Ubai telah pun berpisah selepas 5 bulan menjalinkan hubungan cinta.

Advertisement

Susulan itu, netizen kebanyakkannya menganggap Shila tidak matang kerana sering memuat naik status kehidupan peribadi dalam media sosial.

komen netizen

komen netizen

Bagaimanapun, influencer Ubai memohon orang ramai untuk mendoakan baik-baik berkenaan hubungannya bersama penyanyi tersebut dan percaya setiap hubungan mempunyai pasang dan surut.

Mungkin sekarang masanya adalah surut.. Lepas tu nanti mana tahu dah kembali okay?

Dalam pada masa yang sama, Ubai menyangkal dakwaan netizen bahawa segala yang berlaku ini sekadar gimik untuk mengeluarkan lagu baru.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Ubaidillah (@ubaimz)

Sebelum ini, melalui Instagram, Shila ada memuat naik foto bersama Ubai dan mengucap terima kasih kepada Ubai atas segalanya selama lima bulan bersama serta tidak lupa mendoakan agar kehidupan influencer tersebut sentiasa dilimpah ruahkan rezeki.

ubai shila amzah berpisah
1 hari lalu

"Saya Akan Ingat Memori Ni Sampai Bila-Bila" - 5 Bulan Bercinta, Shila Amzah & Ubai Dah Berpisah?

The post “Asyik Update Status, Kakak-Kakak Sangat Ni” – Dituduh Tak Matang, Ubai Mohon Netizen Faham Perangai Shila Ketika Sedih first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments