#Hiburan: “Bila Bertahun Buat Taik Tak Rasa Salah, Hati Kau Busuk, Berulat!” – Rita Rudaini Selar Siapa Di IG Story?

Baru-baru ini, perkongsiaan pelakon jelita Rita Rudaini di Instagram Story telah mencuri perhatian ramai kerana dia seakan-akan memberi ‘pesanan’ buat seseorang yang pernah menjadi sebahagian dalam hidupnya.

Melalui salah satu perkongsiaan Rita itu, dia berkata keperibadian orang sekeliling memberi peranan penting dalam hidup untuk elakkan diri dari menjadi manusia berhati busuk.

Advertisement

Bila hati kau dah membusuk dan berulat.. babi hutan depan kau pun, kau nampak macam british short hair.

ig story rita rudaini

Selain itu, aktres tersebut ada juga memberi bayangan bahawa individu itu tidak mempunyai perasan bersalah atas segala perlakuannya selama ini.

Dalam pada masa yang sama, Rita turut persoalkan individu itu jika ada masalah yang belum selesai antara mereka hingga berlaku pertelingkahan semula.

ig story rita rudaini

Bahkan, pelakon Mami Jarum itu sempat memberi nasihat kepada pihak sana untuk hati-hati apabila menganiaya seseorang kerana satu hari nanti pasti akan mendapat balasan.

Rita Rudaini
1 bulan lalu

"Harap Daddy Datang Jenguk.." - Rita Rudaini Sebak Anak Dapat Anugerah Pengetua, Netizen Luah Rasa Kagum

The post “Bila Bertahun Buat Taik Tak Rasa Salah, Hati Kau Busuk, Berulat!” – Rita Rudaini Selar Siapa Di IG Story? first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments