#Hiburan: “Tak Pernah Segembira Ini..” – Kongsi Video Menari, Isteri Akui Da’i Syed Pandai Hiburkan Hati

Seperti yang ramai ketahui, pasangan selebriti Da’i Syed Iqmal dan isterinya, Hana Ismail sering berkongsi video kemesraan mereka menari di media sosial.

Bagaimanapun, perkongsian video tersebut telah mengundang rasa kurang senang orang ramai apabila Syed dikatakan membiarkan isteri menjadi tatapan umum.

Advertisement

Menerima teguran dengan hati terbuka, pendakwah berusia 25 tahun itu memohon maaf sekiranya tindakan mereka itu mengundang rasa kurang senang dalam kalangan netizen.

Saya tak boleh nak paksa orang suka saya dan isteri saya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by SYED IQMAL ? (@daisyed_)

Bukan itu sahaja, isterinya, Hana mengakui suaminya pandai menghiburkan hatinya dengan telatah yang berbeza-beza setiap hari.

Setakat ni banyak yang menyenangkan hati saya, menggembirakan saya. Tak pernah segembira ini, alhamdulillah.

Bukan itu sahaja, Hana berkata mereka berlapang dada dan menerima segala kritikan namun meminta orang ramai untuk menjaga adab dalamberkata-kata.

Saya minta lebih beradab dalam berkomen, sebab komen anda itu mencerminkan keperibadian anda bukan kami, malunya kepada anda bukan kami.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

dai syed diperli
1 minggu lalu

"Kalau Faham Agama Tak Biarkan Bini Buat Maksiat" - Selalu Tayang Menari Dengan Isteri, Individu Selar Da'i Syed

The post “Tak Pernah Segembira Ini..” – Kongsi Video Menari, Isteri Akui Da’i Syed Pandai Hiburkan Hati first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments