#Hiburan: HUAWEI nova 7i, Hadiah TERBAIK Untuk Si Dia Sempena Hari Kekasih & Flash Deals Serendah RM2.14 Untuk Produk HUAWEI Yang Lain

Hari Kekasih/ Valentine’s Day akan tiba beberapa hari sahaja lagi iaitu pada 14 Februari ini. Ha, anda yang mempunyai someone special tue, dah ada ke hadiah nak berikan kepada si dia yang tercinta? Jangan last minute baru sibuk nak pergi cari hadiah. Kalau anda blur tak tahu nak beli apa, jangan risau kami ada satu idea yang PERFECT untuk dikongsikan.

Hadiah TERBAIK sama ada untuk girlfriend atau boyfriend anda tak lain tak bukan ialah sebuah smartphone. Confirm si dia akan terharu dan bertambah menyayangi anda, lebih-lebih lagi jika anda menghadiahkannya sebuah HUAWEI nova 7i yang hadir dengan 3 pilihan warna memikat iaitu Sakura Pink, Black dan Crush Green.

huawei nova7i

Dengan harga cuma RM1,099, HUAWEI nova 7i ini boleh ditempah bermula 14 Februari sehingga 21 Februari ini. Siap ada hadiah PERCUMA HUAWEI Band 4 lagi dengan setiap pembelian. Pasti si dia akan melonjak keriangan sambil melaungkan “I LOVE YOU” apabila menerima hadiah awesome ini.

huawei nova 7i

Ok jom kita tengok ciri-ciri HUAWEI nova 7i yang menjadikannya sebagai satu hadiah yang SEMPURNA bersempena Hari Kekasih yang bakal tiba:-

Promosi Hari Kekasih HUAWEI

1. Plan ansuran untuk HUAWEI nova 7i, serendah RM4.87/sehari

huawei together 2020

Sekiranya bajet anda kurang mencukupi untuk membayar penuh RM1,099 untuk HUAWEI nova 7i, jangan risau sebab HUAWEI turut menawarkan plan ansuran yang sangat-sangat mampu milik. Anda boleh hadiahkan smartphone ini kepada kekasih tercinta dengan bayaran serendah RM4.87/sehari. Makan tengah hari pun lagi mahal. Sekali sekala berkorban untuk si dia apa salahnya kan? Maklumat lanjut di sini.

2. Flash Deals Serendah RM2.14, Stok Adalah Terhad

huawei flash deals

Ha, bersempena Hari Kekasih ini juga, HUAWEI menawarkan flash deals yang sangat-sangat awesome. Mana taknya, smartphone seperti HUAWEI Mate 30, P30 Pro dan macam-macam lagi boleh menjadi milik anda dengan harga serendah RM2.14. Perlu diingatkan bahawa stok untuk promosi ini adalah amat-amat terhad. Jadi siapa cepat, dia yang dapat. Tunggu apa lagi? Klik link ini

3. Peluang bercuti ke Maldives

huawei nova 7i maldives

Inilah peluang terbaik untuk anda membuatkan si dia jatuh cinta sekali lagi dengan memberikan hadiah yang pastinya membuatkan dia tersenyum lebar. Lagi best, ada peluang untuk memenangi 3 voucher bercuti ke Maldives yang bernilai sehingga RM36,000. Cuma perlu ikuti langkah-langkah di atas sahaja dan tunggu pengumuman pemenangan pada 14 Mac 2020. Mana tahu ada rezeki anda kan?Bolehlah bercuti dengan si dia dan ambil gambar sebanyak mungkin dengan smartphone HUAWEI nova 7i.

Ok jom kita tengok ciri-ciri HUAWEI nova 7i yang menjadikannya sebagai satu hadiah yang SEMPURNA bersempena Hari Kekasih yang bakal tiba:-

Bateri 4200mAh & 40W HUAWEI SuperCharge

Dikuasakan dengan bateri sebesar 4200mAH, hanya 30 minit sahaja diperlukan untuk mengecas bateri HUAWEI nova 7i sehingga 70%. Ini kerana smartphone ini hadir dengan teknologi pengecasan pantas 40W HUAWEI SuperCharge yang diiktiraf selamat oleh TÜV Rheinland.

Advanced AI Algorithm Untuk Kesan Kecantikan Yang Lebih Bagus

Sistem AI ini mengukur bentuk muka anda berdasarkan jutaan gambar dan secara automatik memberikan solusi kecantikan yang optimal kepada pengguna. Ini semua dilakukan secara real time oleh algorithm jaringan wajah neural.

Mengesan Postur Badan

Senang cakap, AI Algorithm ini berfungsi seperti satu pasukan kecantikan professional yang memberikan servis dari makeup, penggayaan dan sebagainya untuk membantu para pengguna tampil lebih menarik dan awesome.

Super Night Mode untuk Selfies

Dilengkapi dengan kamera hadapan 16MP dengan 1?m pixel, HUAWEI nova 7i mempunyai teknologi 4-in-1 Light Fusion yang membolehkan ia mencapai tahap sensitivity sehingga 2?m pixel. Ini bermakna lebih banyak cahaya boleh memasuki sensor sekaligus menyerlahkan lebih butiran walaupun kekurangan sumber cahaya.

Rekaan CMF yang trendy

HUAWEI nova 7i menampilkan rekaan CMF yang anggun dan premium. Bahagian belakangnya diliputi dengan satu filem nipis yang kemudiannya digunakan oleh HUAWEI untuk menambah warna memukau, tekstur silau, kemasan metalik dan lapisan perlindungan untuk kesan gradient yang bersilau.

huawei nova7i

Paling menarik, HUAWEI nova 7i hadir dengan 3 pilihan warna yang bersesuaian untuk semua jenis pengguna tanpa mengira usia dan jantina.

huawei nova7i

Kalau anda seorang yang jenis sukakan benda klasik, warna hitam adalah pilihan paling tepat. Dan sekiranya anda seorang yang sukakan sesuatu yang baru dan berbeza, warna Crushy Green akan menyerlahkan kelainan anda.

huawei nova7i

Pengalaman Penggunaan Yang Lancar Dengan Prestasi Awesome

Sekiranya pasangan anda seorang kaki main game, jangan risau kerana HUAWEI nova 7i dijana dengan Kirin 810 yang merupakan antara chipset 7nm terbaik dunia. Malah smartphone ini menggunakan HUAWEI’s Da Vinci NPU architecture untuk menambahbaik prestasi AI nya bagi pemprosesan gambar.

MEETime-Panggilan Telefon Berkualiti Tinggi

Lepaskan rindu di dada dengan menelefon si dia yang tercinta menggunakan MEETime, panggilan video 1080p yang mempunyai kualiti imej berkualiti tinggi dengan penggunaan data Internet rendah. Malam-malam sebelum tidur bolehlah tatap wajah si dia puas-puas dengan aplikasi ini.

Jualan Rasmi HUAWEI nova 7i bermula 22 Februari

Kami sempat membuat senarai produk-produk terbaru HUAWEI yang akan dilancarkan di pasaran bermula 14 Februari ini


1. HUAWEI Nova 5T dengan warna baru Crush Green cuma RM1,399

2. HUAWEI Freebud 3 berwarna merah pada harga RM679

3. Watch GT 42mm warna Rose Gold, harga RM899

4.RM699 HUAWEI Y7p (sesuai dijadikan telefon kedua)

5. RM2,299 MateBook D 15 Versi Baharu?8GB + 256GB?

Sekiranya anda terlepas peluang untuk membeli HUAWEI nova 7i bersempena promosi Hari Kekasih ini, jangan risau sebab ia akan dijual secara rasmi bermula 22 Februari 2020 dengan harga RM1,099. Kalau anda pre-prder sekarang, boleh dapat HUAWEI free Band 4 secara PERCUMA (selagi stok masih ada). Selain itu, produk-produk baru yang di atas akan mula dijual pada 14 Februari ini.

Jadi memang ada banyak pilihan untuk dijadikan hadiah untuk kekasih tercinta. Pilih je mana satu yang sesuai dengan bajet dan citarasa anda. Beli sekarang sebab tawaran sebegini hanya datang setahun sekali sahaja. Maklumat lanjut tentang promosi Hari Kekasih HUAWEI ini sila layari laman rasmi Huawei .


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments