#Hiburan: Aiman Hakim Ridza, Zahirah Macwilson Nikah 20 Februari Ini?

Sesungguhnya tarikh 20 Februari 2020 (20.02.2020), memang sangat cantik untuk mengabadikan momen terindah. Selain Emma Maembong yang dikhabarkan bakal berkahwin pada tarikh tersebut, pasangan romantis Aiman Hakim Ridza dan Zahirah Macwilson juga sedang menghitung hari untuk disatukan sebagai suami dan isteri juga pada tarikh yang sama.

aiman hakim zahirah nikah 20 februari

Mengakui berdebar dan semakin teruja menanti detik bergelar isteri, Zahirah bagaimanapun enggan mengulas lanjut dan mengesahkan tarikh hari bahagianya itu. Bukan berniat mahu berahsia tetapi biarlah ia menjadi kejutan terindah.

Tunggu saja dan lihat. Ia adalah satu detik yang besar buat kehidupan saya. Saya bukan nak berahsia, tapi biarlah ia menjadi kejutan.

aiman hakim zahirah nikah 20 februari

Ya, saya teruja. Ia adalah perjalanan dan cabaran baru yang akan saya tempuhi.

Dalam pada itu, kad undangan majlis persandingan kedua-duanya sudah mula diedarkan dan akan berlangsung pada Jumaat ini di Glamhall, Mercu Mustapha Kamal, Damansara Perdana di Petaling Jaya jam 7.45 malam.

aiman hakim zahirah nikah 20 februariTerdahulu, Aiman menerusi akaun Instagramnya memuat naik foto romantis dan manis mereka berdua yang menunjukkan seperti foto pra-perkahwinan. Aktor kacak itu turut menulis nukilan indah buat Zahirah berserta ‘hashtag’ tertera nama gabungan mereka serta tarikh penting iaitu 20 Februari 2020. Perkongsian Aiman itu mendapat perhatian ramai dan seakan memberikan gambaran mereka bakal bernikah pada tarikh tersebut.

Sumber Berita : Harian Metro


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments