#Hiburan: “Tak Mendapat Umrah Yang Mabrur” – Baju Ketat Nampak ‘Curve’ Badan, Fasha Sandha Dikritik Tak Berubah

Sedia maklum, beberapa minggu yang lalu, pelakon Fasha Sandha baru saja menunaikan ibadah umrah di Tanah Suci bersama suami, Aidil Aziz.

Terbaharu, Fasha ada berkongsikan satu video memaparkan dirinya sedang bersenam dan telah mengundang rasa kurang senang di kalangan netizen.

Advertisement

Hal yang membuatkan netizen berasa ‘sakit mata’ melihatnya kerana pelakon berkenaan memakai pakaian baju sukan yang ketat.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Fasha Sandha (@fashasandha)

Biarpun sekadar mahu berkongsikan video diri bersenam, tetapi netizen mempersoalkan aurat pelakon berkenaan yang masih terdedah walaupun baru selesaikan menunaikan umrah.

komen netizen

komen netizen

Dalam pada masa yang sama, ramai juga yang menitipkan doa agar Fasha sentiasa diberikan hidayah untuk menutup aurat dengan sempurna.

Sekadar info, sebelum ini Fasha Sandha juga pernah dikecam netizen kerana berkongsikan fotonya memakai pakaian Maleficient lakonan Angelina Jolie dalam sebuah majlis.

3 bulan lalu

"Bertanduk Macam Setan" - Ditegur Pakai Kostum 'Maleficient', Fasha Sandha Kata 'Just For Fun'

The post “Tak Mendapat Umrah Yang Mabrur” – Baju Ketat Nampak ‘Curve’ Badan, Fasha Sandha Dikritik Tak Berubah first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments