#Hiburan: “100 Kali Cerai Pun Ada Masalah Ke?” – Bekas Tunang Zarina Anjoulie Perjelas Video Lama Tular

Sebelum ini, tular di media sosial mengenai video lama memaparkan bekas tunang kepada pelakon dan pempengaruh media sosial, Zarina Anjoulie iaitu Dato’ Seri Khazrul Elzey.

Menerusi video YouTube tersebut, netizen berjaya mengorek kisah silam Dato’ Elzey yang memaparkan kehidupan peribadinya yang dahulu bersama bekas isteri.

Advertisement

Berang kisah silam diungkit netizen, Dato’ Elzey tampil memberi respon dengan mengatakan sepatutnya tidak perlu timbul isu berkaitan perkahwinan berulang kali.

Lelaki boleh kahwin empat, kahwin 100 kali cerai kahwin apa ada masalah kalau dah tak ada jodoh ada masalah ke?

Bukan itu sahaja, bekas tunang kepada Zarina atau lebih dikenali sebagai Anju itu sempat berterima kasih kepada netizen kerana menularkan video berkenaan.

Terima kasih up video lama, dapat view banyak boleh jadi YouTuber pulak!

@elzey_anjoulielavocah

#fatheranddaughter #fatherdaughter #arizona #newyork #nevada #juliasharapova #lasvegas

? THE SHADE – Rex Orange County

Dalam pada itu, Elzey berkata dia tidak pernah menyembunyikan kisah silamnya daripada Anju malah pernah membawa Anju untuk berkenal dengan bekas isteri.

I no hide from her, semua dia tahu pasal saya. Dia dah jumpa pun mommy Pova apa ada hal. Dia tahu kenapa saya berpisah dengan Ariana. So no issue, I have ball.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

2 hari lalu

Netizen Jumpa Video Lama Bekas Tunang Zarina Anjoulie - "Lelaki Tu Dah Kahwin 5 Kali"

The post “100 Kali Cerai Pun Ada Masalah Ke?” – Bekas Tunang Zarina Anjoulie Perjelas Video Lama Tular first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments