#Hiburan: Bagaikan Tidak Terkesan Dengan Kes Mahkamah, Adik Beradik Ira Kazar ‘Seronok’ Berjalan Di ‘Mall’

Isu yang berlaku di antara Puteri Sarah Liyana dan madunya, Ira Kazar meraih perhatian satu Malaysia dan sudah tentu segala tindak tanduk anak pelakon Kazar Saisi itu akan menjadi perhatian.

Bukan hanya Ira tetapi setiap tingkah laku dan aktiviti yang ditunjukkan oleh ahli keluarga terutamanya kakak-kakaknya akan mencuri perhatian netizen.

Advertisement

Apatah lagi Ira, kakaknya bernama Yasmin serta bapa mereka, Kazar telah melanggar perintah injuksi yang dikeluarkan pada Julai, tahun lepas.

Semalam, kecoh di media sosial selepas Puteri Sarah dibenarkan oleh mahkamah untuk memulakan prosiding menghina mahkamah terhadap mereka bertiga.

Menerusi Instagram, adik beradik Ira termasuklah Yasmin dilihat seperti tidak terkesan dengan prosiding mahkamah dikenakan terhadap mereka.

Story dimuat naik oleh Yasmin menunjukkan mereka sedang ‘seronok’ keluar berjalan-jalan di sebuah pusat beli belah dan ia pasti meraih perhatian netizen.

 

Terdahulu, perintah injuksi telah dikeluarkan oleh mahkamah kepada keluarga ini berhubung dengan tuntutan saman difailkan oleh Puteri Sarah terhadap Ira Kazar yang telah mengganggu ketenteraman rumah tangganya.

Puteri Sarah
5 jam lalu

Syamsul Yusof Dipersoal Biar Dua Isteri 'Berperang' Di Mahkamah, Ini Jawapan 'Pedas' Puteri Sarah Liyana

The post Bagaikan Tidak Terkesan Dengan Kes Mahkamah, Adik Beradik Ira Kazar ‘Seronok’ Berjalan Di ‘Mall’ first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments