#Hiburan: “11 Herba Dan Rempah Ratus” – Anak Saudara Pemilik KFC ‘Bocorkan’ Resepi Rahsia Ayam Goreng

Boleh dikatakan ayam goreng KFC sememangnya menjadi pilihan ramai tidak kira umur seseorang individu tersebut dan baru-baru ini, resepi rahsia ayam itu dikatakan telah terbongkar.

Difahamkan dari sumber Lad Bible, resepi rahsia ’11 herba dan rempas ratus’ yang digunakan untuk ayam KFC telah bocor dan dikatakan ia sudah pun mula diketahui oleh umum sejak tahun 2016 lagi.

Advertisement

Seorang wartawan di Chicago Tribune telah bertemu dengan Joe Ledington iaitu anak saudara Kolonel yang juga merupakan pemilik KFC.

kfc resepi

Sewaktu sesi temubual berlangsung, wartawan berkenaan telah mengetahui bahawa senarai resepi rahsia itu ditulis di belakang surat wasiat terakhir ibu saudara Ledington.

Resepi terbabit ditulis dengan tangan menggunakan pen biru bertajuk ’11 Rempah – Campur Dengan 2 Cawan Putih F1′ dan Ledington dengan tenang memberitahu resepi itu adalah resepi disebalik kesedapan ayam goreng KFC.

KFC zaman 80-an 90-an
4 bulan lalu

Siap 'Waiter' Datang Meja Ambil Order, Netizen Teruja Lihat Layanan Restoran KFC Zaman 80 dan 90 an!

The post “11 Herba Dan Rempah Ratus” – Anak Saudara Pemilik KFC ‘Bocorkan’ Resepi Rahsia Ayam Goreng first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments