#Hiburan: Pesta Barangan Bayi Lotus’s, Keperluan Si Kecil Pada Harga Berpatutan. Mummy & Daddy Take Note!!

“Aduh bang, harga susu anak naik lagi ni”

Perasan tak bila jadi ibu bapa ni, kita akan jadi teliti sangat dengan harga barang. Bukan kedekut, tapi tidak dinafikan peningkatan harga barang di pasaran membuat kita terpaksa berjimat.

Advertisement

Selain barangan asas, barangan bayi juga sebenarnya tidak terlepas daripada mengalami inflasi kenaikan harga. Kadang-kadang sebelum nak beli barang anak, terpaksalah buat ‘homework’ nak buat perbandingan harga. 

Paling memenatkan, terpaksa ke dua atau tiga kedai setiap kali berbelanja untuk mendapatkan barangan keperluan bayi pada harga yang paling berbaloi.

Tapi anda tau tak, sebenarnya anda tak perlu susah-susah macam ni, sebabnya anda boleh dapatkan barangan bayi pada harga berpatutan hanya di Pesta Barangan Bayi Lotus’s.

Jimat banyak tu!!

Mummy & Daddy Siapkan Troli Sempena Pesta Barangan Bayi Lotus’s

Apa yang menarik dengan Pesta Barangan Bayi Lotus’s? Pertama sekali disebabkan Lotus’s ni ada banyak cawangan di seluruh negara, anda boleh berbelanja di mana-mana cawangan yang berdekatan.

Takdelah kena beratur panjang nak beli barang anak. 

Selain barangan keperluan harian, di Lotus’s anda sebenarnya boleh membuat pembelian untuk barangan bayi secara atas talian je tau. Mudahnya!

KLIK SINI UNTUK PEMBELIAN ONLINE

Antara barangan yang anda boleh beli dengan harga penjimatan yang berbaloi ialah:

1. Susu Tepung Enfagrow A+ Mindpro 2FL S3 Asli / Vanila 1.65kg, S4 Asli / Vanila 1.65kg, S5 Asli 1.65kg

2. Susu Tepung Dugro 3 /4 /5 850gm Aneka

3. Lampin Bayi Drypers Wee Wee Dry M60+4 / L58+4 / XL50+4 / XXL40

4. Lampin Seluar Bayi Mamypoko Extra Dry Pants M48 / L38 / XL32 / XXL26

5. Lampin Bayi Mamypoko Extra Dry Tape M54 / L46 / XL40 / XXL32

6. Yoghurt Mandian Badan Bayi Pureen Head To Toe 750ml Aneka- RM13.99 > RM9.99.

Selain senarai di atas ni, anda juga boleh rujuk katalog di bawah untuk penjimatan berganda-ganda bagi membeli barangan si manja.

Bakal Ibu Bapa? Check Keperluan Penting Si Manja Anda!

Kami faham bila jadi first time parents ni, semua benda rasa nak beli, sebab tu Lotus’s kongsikan dengan anda senarai semak yang penting untuk si manja anda. 

Tick mana yang belum ada dan terus ke Lotus’s untuk buat persiapan. Excitednya!!

Pesta Barangan Bayi Lotus’s akan berlangsung bermula 23 Februari sehingga 8 Mac 2023. Ngam sangatlah sebab dalam minggu gaji.

So parents tunggu apa lagi? Jom stock up barangan si kecil di Pesta Barangan Bayi Lotus’s atau nak lebih mudah klik SINI untuk berbelanja secara online.

The post Pesta Barangan Bayi Lotus’s, Keperluan Si Kecil Pada Harga Berpatutan. Mummy & Daddy Take Note!! first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments