#Hiburan: Sengketa Pasal Rumah, Abang Hidayah Bengang Dengan Sikap Ali – “Cakap Pandai, Bayar Saman Nak Mengelak”

Ali Puteh ketika ditemu bual memberitahu dia bersetuju untuk membayar wang RM60,000 kepada balu Abam, Hidayah Ali secara ansuran.

Bagaimanapun, dia turut meluahkan kekesalan atas dakwaan Hidayah tentang rumah milik arwah abangnya itu tidak dijaga dengan baik selepas pemergiannya.

Advertisement

4 jam lalu

"Datang Hari Kami Kerja, Pastu Nak Kata Kami Tak Layan?" - Ali Kata Hidayah & Peguam Datang Mengejut

Isu yang berlaku antara mereka berdua ini sekali lagi menjadi bualan hangat netizen selepas sekian lama tiada khabar kita dengari.

Bukan hanya orang ramai tetapi sudah tentu mereka yang paling dekat dengan Ali atau Hidayah turut terkesan dengan persengketaan ini.

Abang Hidayah, Mohd Azmier turut memberi respon terhadap isu ini dan menyifatkan pelawak itu seperti cakap tidak serupa bikin.

Menerusi Facebook, Azmier berkata Ali bukan sahaja mengelak untuk membayar RM60,000 tetapi juga tidak memberikan kunci rumah arwah Abam kepada Hidayah.

Dua kali bagi notis 14 hari, tambah lagi 7 hari pun dia buat diam kunci rumah pun tak bagi.”

Sementara itu, adik Hidayah pula iaitu Mohd Zainuddin sempat berpesan kepada Ali menerusi Facebook untuk perbanyakkan ilmu agama.

Ia gara-gara tuduhan pelawak itu bahawa kakaknya mengamalkan ilmu sihir selepas menemukan ‘garam kasar’ di keliling rumah.

The post Sengketa Pasal Rumah, Abang Hidayah Bengang Dengan Sikap Ali – “Cakap Pandai, Bayar Saman Nak Mengelak” first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments