#Hiburan: “Sehodoh Betina Bertudung” – Diva AA Sindir ‘Penyondol’ Hafidz Roshdi?

Sebelum ini, isteri kepada pelakon Hafidz Roshdi iaitu Nurul Shuhada Mat Shukri membuat pendedahan di laman Instagram miliknya mendakwa rumah tangga mereka diganggu pihak ketiga.

Bukan itu sahaja, tular pula di rata-rata media sosial mengenai foto memaparkan wajah seorang wanita yang didakwa merupakan ‘penyondol’ yang menggangu rumah tangga mereka.

Advertisement

Tidak ketinggalan, pengacara sensasi iaitu Azwan Ali turut memberi respon mengenai isu melibatkan Hafidz dan individu tersebut.

Menerusi ciapan di laman Twitter, Azwan yang lebih dikenali sebagai Diva AA memuat naik tangkap layar memaparkan keratan artikel mengenai perbuatan curang pelakon berusia 28 tahun itu.

Malah, Diva AA turut meluahkan rasa berang terhadap wanita yang didakwa menjadi orang ketiga dalam rumah tangga aktor berkenaan.

SEHODOH BETINA BERTUDUNG YANG GELUPUH JADI PENYONDOL PUN? KAU ‘BERSAYANG’? KESIAN BE BAPOK COVER MURAHAN NI! GTHH PUII!.

Terdahulu, Hafidz dilihat seolah-olah tidak takut melakukan kesalahan tersebut apabila bertindak melakukan sesi ‘live’ di aplikasi TikTok.

Malah, ada juga netizen mendakwa mereka terdengar suara isterinya sekaligus mengundang tanda tanya orang ramai sama ada isu ini hanya sekadar ‘marketing’ semata-mata.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

hafidz roshdi live
5 jam lalu

"Selamat Anda Terkono" - Gelak Ketawa Sambil Pandang Isteri Dalam 'Live' , Hafidz Rosdhi 'Prank' Satu Malaysia?

The post “Sehodoh Betina Bertudung” – Diva AA Sindir ‘Penyondol’ Hafidz Roshdi? first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments