#Hiburan: “Pinjam Boleh, Nak Henjut Kaw Kaw” – Terima Mesej Lucah Libatkan Isteri & Arwah Ibu, Ali Puteh ‘Terkedu’

Setelah mendakwa kakak ipar, Hidayah membuat perbuatan syirik di kediaman arwah abang, pelawak Ali Puteh teruk dikecam netizen kerana menuduh wanita terbabit dengan tuduhan yang berat.

Terbaharu, Ali ada memuat naik satu hantaran di Instagram memaparkan mesej yang diterima daripada individu tidak dikenali.

Advertisement

Melalui mesej yang ditunjukkan, individu tersebut melemparkan ayat-ayat lucah terhadap pelawak terbabit dan perkara yang membuatkan Ali berasa sedih kerana individu itu melibatkan arwah ibunya serta isteri kesayangan.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Syed Ali (@aliputeh_official)

Kerana berasa ‘perit’ dilemparkan mesej lucah sebegitu, adik kepada Allahyarham Abam Bocey tersebut akan membuat laporan polis dan meminta orang ramai bantu agar dirinya dapat bertemu dengan individu terbabit.

Sekadar info, kemelut di antara Ali dan Hidayah kembali menjadi perhatian setelah Hidayah datang ke kediaman arwah suami dan disebabkan kedatangan itu, Ali telah menuduh ibu kepada seorang cahaya mata itu meletak barang-barang syirik di kawasan kediaman tersebut.

ali puteh mengamuk
20 jam lalu

"Kau Ada Masalah Apa S*al Dengan Aku" - Ali Puteh Mengamuk Di Live TikTok, Apa Dah Jadi?

 

The post “Pinjam Boleh, Nak Henjut Kaw Kaw” – Terima Mesej Lucah Libatkan Isteri & Arwah Ibu, Ali Puteh ‘Terkedu’ first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments