#Hiburan: “Tunjuk Aurat Pada Orang Tak Salah Kat Dunia Tapi Salah Di Pandangan Allah, Remuk Hati” – Bekas Tunang Zarina Anjoulie

Hubungan di antara Zarina Anjoulie dan pasangan, Datuk Seri Elzey dikhabarkan bakal beralih ke fasa perkahwinan terhenti di tengah jalan dan perkara tersebut hanya dikongsikan di platform media sosial masing-masing.

Melalui luahan Zarina Anjoulie atau mesra dipanggil sebagai Anju itu, dia sememangnya hargai kenangan manis bersama bekas tunang dan tidak mudah untuk dia lupakan cinta mereka.

Advertisement

komen elzey

Susulan itu, di TikTok Elzey, dia ada membalas komen netizen yang menyuruh dirinya memujuk Anju untuk kembali bersama, namun ahli perniagaan tersebut enggan berbuat demikian.

Dalam pada masa yang sama, lelaki berusia 45 tahun itu sempat juga setuju bahawa wanita tidak pernah salah, namun persoalkan tentang aurat wanita.

komen elzey

Sekadar info, netizen mula ‘mengorek’ kisah silam Datuk Seri Elzey dan menemukan satu akaun YouTube memaparkan kehidupan lelaki berkenaan suatu ketika dahulu.

2 jam lalu

Netizen Jumpa Video Lama Bekas Tunang Zarina Anjoulie - "Lelaki Tu Dah Kahwin 5 Kali"

The post “Tunjuk Aurat Pada Orang Tak Salah Kat Dunia Tapi Salah Di Pandangan Allah, Remuk Hati” – Bekas Tunang Zarina Anjoulie first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments