#Hiburan: “Saya ‘Up’ Sebab Tertanya..” – Adam Shahz Dedah Fatin Afeefa Halang Jumpa, Takut Anak ‘Pecah’ Rahsia

Baru-baru ini, ‘panas’ dengan satu klip pendek yang dimuat naik oleh Adam Shahz memaparkan anak perempuannya, Ivy Herra Sophia terbuka cerita bekas isteri iaitu Fatin Afeefa tidur dengan teman lelaki.

Susulan isu terbabit, Adam menegaskan bahawa dirinya bukan sengaja memuat naik video terbabit dan mengatakan video itu sudah lama dirakam tetapi baru dimuat naik di media sosial kerana mensyaki dia dihalang berjumpa serta hubungi anaknya.

Advertisement

Saya dedah sebab tertanya-tanya punca lebih sebulan saya dan anak dihalang berhubung. Soal dia bertunang atau kahwin, saya tak peduli, janji keselamatan anak saya terjaga.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Adam Shahz (@adamshahz)

Dalam pada masa yang sama, Adam juga meminta agar Fatin tidak merumitkan keadaan dan akan melibatkan mahkamah serta memfailkan hak penjagaan.

Sebelum ini, video pendek memaparkan pelakon lelaki itu bertanya kepada Ivy kenapa tidur bersama abangnya tetapi bukan dengan ibu, dan anak kecil itu berkata dia berbuat sedemikian kerana disuruh.

3 hari lalu

"Mommy Tidur Dengan Boyf...." - Kongsi Video Anak Buka Cerita Pasal Bekas Isteri, Adam Shahz Dikecam Netizen

The post “Saya ‘Up’ Sebab Tertanya..” – Adam Shahz Dedah Fatin Afeefa Halang Jumpa, Takut Anak ‘Pecah’ Rahsia first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments