#Hiburan: “Dia Melawa Untuk Saya” – Tak Kisah Isteri Pakai Seksi, Yonnyboii Harap Netizen Tak ‘Menyibuk’ Hal Rumah Tangga

Penyanyi Yonnyboii baru-baru ini mengeluarkan kenyataan bahawa dia tidak kisah jika isterinya menggayakan pakaian seksi kerana penampilan sebegitu hanya sekadar untuk dirinya sebagai seorang suami.

Menurut pelantun lagu Sakit itu, netizen sering mengkritik kehidupan dia dan isteri, Nik Nazira, kerana hanya melihat perkara yang dimuat naik di laman media sosial sahaja.

Advertisement

Memetik laporan GEMPAK, penyanyi itu turut memberitahu tidak mempunyai sebarang masalah dengan imej yang diperlihatkan Nazira dan berharap agar pihak di luar sana berhenti mempersoalkan cara dia menjaga isteri.

Bagi saya tak perlu kot orang lain jaga tepi kain saya dan nak tahu macam mana saya menjaga bini saya. Orang hanya nampak dan tahu apa yang kita kongsi di laman sosial.

 

Saya tak ada masalah pun dengan imej dia. Bagi saya, biarlah dia nak melawa. Sebab dia melawa pun untuk saya…I like it. Insya-Allah nanti dia akan berubah juga.

Dalam pada itu, Yonny sempat menyatakan rasa syukur kerana masih lagi relevan dalam industri hiburan tanah air kerana masih ramai mengambil berat tentangnya dan berharap perkara itu berlanjutan kerana tidak mahu dilabel sebagai artis ‘sendu’.

Kiranya orang masih fikir pasal kita. Saya bersyukur saya masih relevan dan orang masih bercakap. Dan saya berharap orang terus bercakap sampai bila-bila. Kita tak jadi sendu.”

Terdahulu, isteri Yonnyboii, Nik Nazira teruk dikecam netizen kerana memakai pakaian mencolok mata yang menampakkan kulit di bahagian lengan dan perut.

2 minggu lalu

"Dari Zaman Kolej Pakai Macam Ni" - Nik Nazira Nafi 'Culture Shock' Lepas Kahwin Dengan Yonnyboii

The post “Dia Melawa Untuk Saya” – Tak Kisah Isteri Pakai Seksi, Yonnyboii Harap Netizen Tak ‘Menyibuk’ Hal Rumah Tangga first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments