#Hiburan: “Tuduhan Tak Benar” – CEO Venusde Sangkal Dakwaan Buat Muka Pelanggan Teruk Lepas Rawatan ‘Pico Laser’

Sebelum ini, tular satu ciapan di Twitter mengenai perkongsian seorang wanita yang berasa kesal selepas membuat rawatan muka di sebuah salon kecantikan.

Melalui ciapan tersebut, wanita terbabit berkata mukanya pada mula bersih bertukar menjadi sangat teruk selepas membuat rawatan ‘Pico Laser’ di salon kecantikan terbabit.

Advertisement

Muka teruk lepas rawatan pico laser

Tidak mendiamkan diri, CEO salon kecantikan tersebut iaitu Wilson Lee menyangkal dakwaan berkenaan dan berkata ia sama sekali tidak benar.

Wilson berkata penyelidikan mengenai isu ini telah pun dilakukan dan pihak mereka bakal mengambil tindakan lanjut susulan menganggap dakwaan wanita itu palsu.

Ceo salon kecantikan tak diam diri

Dalam pada itu, Wilson turut berkata pihaknya tidak dapat memberi sebarang kenyataan lanjut mengenai isu ini kerana tidak mahu mengganggu proses mahkamah dan bakal memberi maklumat lanjut sesudah selesai proses tersebut.

Kata CEO salon kecantikan itu lagi, pihak mereka tetap akan kekal teguh dan komited dalam menjalankan tugas melayan pelanggan.

muka teruk lepas buat rawatan laser
3 days ago

"Mereka Terus 'Hilang' Bila Wajah Saya Makin Teruk" - Wanita Kesal Percaya 'Promo' Murah Rawatan Laser Untuk Masalah Kulit

The post “Tuduhan Tak Benar” – CEO Venusde Sangkal Dakwaan Buat Muka Pelanggan Teruk Lepas Rawatan ‘Pico Laser’ first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments