#Hiburan: “Kita Sudah Halal Sayang” – Tunang Dengan Mat Saleh, Netizen Takut Lucinta Luna Jadi Punca Malapetaka Tuhan

Transgender negara seberang, Lucinta Luna hari ini telah bertunang dengan jejaka Inggeris pilihannya dikenali sebagai Alan di Bali.

Menerusi Instagram story, majlis itu dilihat dihadiri bukan sahaja teman rapat mereka tetapi juga peminat dan Lucinta dilihat menggayakan gaun pengantin berwarna putih, diiringi bridesmaids.

Advertisement

lucinta

lucinta

Menurut kata Luna, dia telah mendapat restu ibu bapa kedua belah pihak untuk mengikat tali pertunangan dan katanya mereka turut menghadiri acara itu.

Sebelum ini, Lucinta membuat pengumuman tersebut dan mengajak semua pengikutnya di Instagram dan TikTok untuk menghadiri memeriahkan majlis tersebut.

lucinta lucinta

Dalam pada itu, menerusi ruangan komen di media sosial ramai warganet mempersoalkan bagaimana majlis membabitkan hubungan sejenis begini dibenarkan.

Ramai juga yang menyindir pasangan itu dengan berkata mereka berharap ‘anak’ Lucinta dan Alan akan mendengar kata kedua bapanya (get it?).

Sudah tentu, mereka yang prihatin menegur Lucinta kerana menggunakan nama Allah serta berpesan agar dia bertaubat daripada kehidupannya ini.

komen komen komen

Dalam pada itu, ramai yang menyuarakan kebimbangan jika berlaku malapetaka disebabkan perkara mungkar dilakukan Lucinta apatah lagi majlis berkenaan berlangsung pada hari mulia hari Jumaat.

Lucinta Luna
4 weeks ago

Solat Sunat Aidiladha Di Saf Wanita, Lucinta Luna Terima Kecaman Dahsyat Netizen Indonesia

The post “Kita Sudah Halal Sayang” – Tunang Dengan Mat Saleh, Netizen Takut Lucinta Luna Jadi Punca Malapetaka Tuhan first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments