#Hiburan: “Kolam Biasa Macam Kolam Rumah Korang” – Ayat Kacak Anak DSV Waktu ‘House Tour’ Buat Ramai ‘Triggered’

Selain Cik B, anak lelaki Datuk Seri Vida yang mesra dengan panggilan Kacak juga sering memuat naik video di media sosial terutamanya TikTok.

Cik B pakai pakaian lelaki cantas kening
2 months ago

Kening Cantas, Pakai Baju Lelaki, Cik B Jadi Mangsa Kecaman Netizen -"Tutup Aurat, Jadilah Wanita Sejati"

Advertisement

Baru-baru ini, Kacak ada berkongsi video house tour di bahagian luar kediaman mewah keluarga mereka termasuklah kawasan tempat letak kereta dan kolam.

Namun, kata-kata yang keluar dari mulut Kacak meraih perhatian dan membuatkan ramai triggered untuk memberikan respon mereka di ruangan komen.

Menerusi video itu, Kacau atau nama sebenarnya Muhammad Eric Zecquan berkata,

Kita tengok kolam lah, kolam pun kolam biasa. Kolam macam rumah korang.”

@kacak.officialmy Replying to @????????????????_ ye xbesar mmg kecil je #kacakworld #kacaklife #kacak #fyppppppppppppppppppppppp #foryourpage #virallllllllllllll #fyp? #fypdongggggggg #supportkacak ? Cupido – Memê no Beat

Kata-kata itu membuatkan ramai netizen memberikan respon dan merendah diri mengatakan rumah mereka tidak mempunyai kolam renang.

Rata-ratanya berseloroh dengan mengaitkan kenyataan Kacak itu tentang kolam renang namun mereka sedar bahawa anak usahawan kosmetik itu bukanlah mahu membangga diri dengan kemewahan.

Sebaliknya, nada Kacak itu disifatkan hanya merendah diri kerana dia menganggap apa yang ada di rumahnya itu biasa sahaja.

komen1

The post “Kolam Biasa Macam Kolam Rumah Korang” – Ayat Kacak Anak DSV Waktu ‘House Tour’ Buat Ramai ‘Triggered’ first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments