#Hiburan: Lebar Sayap Ke Indonesia, Peminat Usik Puteri Sarah Secocok Dengan Refal Hady – “I Doakan You Berdua Ada Jodoh”

Selepas melalui badai dan kemelut rumah tangga yang begitu panjang, Puteri Sarah Liyana kini dilihat semakin bergaya sejak bercerai dengan Syamsul Yusof.

Menerusi Instagram, Sarah sering berkongsi tentang hidup sehariannya dan mengemas kini tentang kerjayanya yang dilihat semakin berkembang.

Advertisement

Puteri sarah liyana edah tak hormat
3 days ago

"Suami Mati Baru Berkabung" - Puteri Sarah Liyana Jawab Isu Dikata Tak Hormat Tempoh Edah

Difahamkan, aktres berusia 37 tahun itu juga kini sedang sibuk menguruskan kerjaya dan melebarkan sayap di negara seberang, Indonesia.

Ketika berada di Jakarta baru-baru ini, Sarah ada bertemu dengan pengarah filem popular, Hanugn Bramantyo serta pelakon, Refal Hady.

refal

Foto Sarah bersama pelakon lelaki berusia 29 tahun itu yang dimuat naik di Instagram meraih perhatian warganet yang memberikan komen masing-masing.

Malah, ada peminat yang berseloroh dan sengaja mengusik bahawa Sarah dan Refal dilihat secocok serta ada yang seperti berharap mereka ini berjodohan.

komen

The post Lebar Sayap Ke Indonesia, Peminat Usik Puteri Sarah Secocok Dengan Refal Hady – “I Doakan You Berdua Ada Jodoh” first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments