#Hiburan: “Tak Kesian Kat Anak Ke?” – Isteri Pemain Bola Tempatan Pernah Scam Jual Sofa, Tak Serik Kali Ini Jual Cermin Pula

Tular di media sosial sejak semalam mengenai kisah seorang wanita bergelar isteri kepada pemain bola sepak sebuah negeri di pantai timur yang didakwa sering melakukan kerja penipuan jual beli di atas talian.

Wanita itu difahamkan kembali melakukan modus operandi yang sering dilakukannya sebelum ini iaitu menjual perabot dengan harga sekitar RM300 dengan syarat ‘siapa cepat dia dapat’.

Advertisement
Isteri pemain bola sepak kuat scamSumber : Twitter  
Gambar googleSumber : Twitter  

Namun, dek kerana seleum ini isteri kepada pemain bola sepak itu pernah ‘kantoi’ malah tidak pernah membayar balik duit hasil ‘scam’ daripada orang ramai itu, netizen kini lebih peka dan ia didedahkan sekali lagi di Twitter.

Tidak pernah menyesal dan seperti ‘kebal’ daripada tindakan undang-undang, wanita itu kali ini cuba menjual meja solek yang sebenarnya diambil foto daripada Google semata-mata.

Isteri pemain bola sepak scamSumber : Twitter  

Berikutan itu, seorang individu telah mendedahkan tindakan wanita itu di Twitter dan meraih perhatian ramai terutamanya mangsa penipuan jual beli sebelum ini.

Dianggap tidak pernah serik dan diibaratkan makan ‘duit haram’, netizen berharap wanita itu dan suaminya dikenakan tindakan undang-undang kerana difahamkan sudah ramai menjadi mangsa penipuan pasangan tersebut.

scammer

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

Sofa jual balik
3 days ago

"Memang Mus*bat Perangai" - Individu Kantoi Jual Sofa Pemberian Orang Secara 'Free', Siap Naikkan Harga

The post “Tak Kesian Kat Anak Ke?” – Isteri Pemain Bola Tempatan Pernah Scam Jual Sofa, Tak Serik Kali Ini Jual Cermin Pula first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments