#Hiburan: “Pape Roger..” – Jawapan Hafidz Roshdi Tentang Perancangan Kahwin Baru Curi Perhatian

Sebelum ini, sewaktu Hari Raya AidilAdha, pelakon Hafidz Roshdi telah membeli baju melayu berwarna putih dan susulan itu, timbul spekulasi bahawa dirinya bakal berkahwin sekali lagi.

Bagaimanapun, sewaktu ditanya oleh wartawan sama ada benar ataupun tidak pelakon itu bakal mendirikan rumah tangga, Hafidz menegaskan hal itu sememangnya tidak betul.

Advertisement

Belum lagi, lek luu pape roger..

@ohbulanofficial Replying to @lmk Respon Hafidz Roshdi apabila ditanya tentang spekulasi Baju Melayu putih dan ingin berkahwin baru.. ????#ohbulan #news #fyp #hafidzroshdi ? original sound – OHBULAN!

Biarpun pihak wartawan bertanya persediaannya untuk berkahwin, Hafidz tetap menidakkan ia dan sama sekali tidak merancang untuk berkahwin sekali lagi.

Dalam pada itu, dia turut berkata bahawa jika ada perkahwinan, sudah tentu pelakon lelaki itu akan menjemput pihak media.

Sekadar info, hari ini, Hafidz Roshdi dan Nurul Shuhada disahkan sudah bercerai talak satu setelah beberapa bulan kemelut rumah tangganya menjadi perhatian ramai.

shuhada
2 hours ago

(TERKINI) Hafidz Roshdi & Nurul Shuhada Sah Bercerai Talak Satu

The post “Pape Roger..” – Jawapan Hafidz Roshdi Tentang Perancangan Kahwin Baru Curi Perhatian first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments