#Hiburan: “Baik Tak Payah Pakai Tudung” – Anak Rambut Lebat Di Dahi, Wanita Dah Biasa Diejek Tetapi Tak Ambil Hati

Kerana dahinya ditumbuhi anak rambut yang lebat, wanita ini sering menerima hinaan ramai malah ada yang menyindirnya tidak perlu memakai tudung.

Lagi baik tak payah pakai tudung.”

Kata-kata negatif sebegitu bagaimanapun tidak membuatkan Nur Shafiqah Mohd Sukri, 23, berasa malu atau down tetapi lebih bersyukur dengan keunikan pada dirinya.

Cerita Nur Shafiqah, anak rambutnya memang lebat sejak lahir dan tumbuh secara semula jadi tetapi dia tidak pernah terfikir untuk mencukur mahu pun membuat rawatan mmbuang bulu.

@lunarara_93 Bertandang?tenkiu@Pykahhh? make up dgn kak??#fyp #tiktokviral #trend #makeup ? original sound – ?KroNoLoC?
Advertisement

Video transformasi Nur Shafiqah selepas ditata rias oleh seorang mekap artis (MUA) sempena majlis bertandangnya telah meraih perhatian ramai.

Ia dimuat naik oleh MUA bernama Lunarara di TikTok dan ramai warganet yang memuji kecantikannya namun ada juga yang bertanya jika anak rambut sebegitu dikira aurat atau tidak.

Bagaimanapun ramai pendakwah sudah pernah menjelaskan tentang hal ini dan anak rambut yang tumbuh menebal itu dikira sebagai bulu roma dan bukanlah aurat bagi wanita.

komen komen1 komen2

The post “Baik Tak Payah Pakai Tudung” – Anak Rambut Lebat Di Dahi, Wanita Dah Biasa Diejek Tetapi Tak Ambil Hati first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments