#Hiburan: “F*ck You Back!” – Tak Puas Hati Tak Dapat Masuk ‘Gig’, Lelaki Buat Kecoh Sampai Kena Halau Keluar

Malam tadi telah berlangsung gig last minute di sebuah ruang acara terletak di Petaling Jaya di mana orang ramai dibenarkan masuk secara percuma.

Gig Tiba-Tiba R!UH itu turut menampilkan band terkenal, Hujan, penyanyi yang sepatutnya membuat persembahan di Good Vibes Festival, Talitha dan beberapa artis yang lain.

Advertisement

Disebabkan ruang yang terhad, ramai yang tidak dapat masuk kerana tempat itu sudah dipenuhi namun telah berlaku sedikit kekacauan selepas ada yang tidak berpuas hati.

riuh

Tular rakaman di media sosial mempamerkan seorang lelaki yang bengang apabila dirinya tidak sempat masuk sehingga menimbulkan kekecohan.

Menerusi video tersebut, lelaki yang memakai baju putih itu didengari mengeluarkan kata-kata kesat dan tidak terkawal sehingga terpaksa dibawa keluar dari situ.

F*ck you back!”

@beautifulnara Benda free first come first serve mat.. #raingers #hujanband #riuhinthecity #tibatibariuh ? original sound – Beautifulnara.com

Sementara itu, ramai warganet yang mengkritik lelaki terbabit kerana berperangai sebegitu apatah lagi gig tersebut diadakan secara percuma.

Kata segelintir individu, acara sebegini sudah tentulah menggunakan konsep first come first serve jadi kenalah expect akan berlaku situasi tidak dapat masuk.

moshing konsert jiwa kacau
1 month ago

(VIDEO) Buat 'Moshing' Macam Kena Histeria Di Konsert, Pengawal Dikecam Tumbuk Penonton

The post “F*ck You Back!” – Tak Puas Hati Tak Dapat Masuk ‘Gig’, Lelaki Buat Kecoh Sampai Kena Halau Keluar first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments