#Hiburan: “Saya Tak Mahu Ia Kendur” – Pempengaruh Akui Enggan Menyusukan Anak Baru Lahir Kerana Mahu Jaga Payudara

Pempengaruh media sosial mengaku memilih untuk tidak menyusukan anak keduanya yang dilahirkan pada 7 Julai lalu dan ia menjadi bualan hangat netizen.

Kata Lyla dia membuat keputusan itu kerana mahu menjaga payudaranya kerana telah menjalani pembedahan beberapa tahun yang lalu.

Advertisement

Ramai tanya kenapa (tidak menyusukan anak). Saya tak mahu payudara saya mengendur kerana saya telah jalani pembedahan.”

lyla

Memandangkan ini anak keduanya, sudah tentu Lyla berpengalaman dan dia sendiri tahu menyusukan anak itu memenatkan serta boleh membuatkan payudara bengkak dan sakit.

Suami pempengaruh Taiwan itu juga tiada masalah dan menerima keputusan Lyla serta mengizinkan anak keduanya diberikan susu formula.

lyla ho

The post “Saya Tak Mahu Ia Kendur” – Pempengaruh Akui Enggan Menyusukan Anak Baru Lahir Kerana Mahu Jaga Payudara first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments