#Hiburan: “Kau Dah Peluk Pastu Masuk Tangan Dalam Kocek Orang Tu” – Gadis Bertudung ‘Naik Syeikh’ Jumpa 2 Selebriti Lelaki

Tidak salah untuk seseorang meminati sesuatu, tidak kira sama ada muzik ataupun seseorang individu seperti selebriti. Tetapi sebagai seorang Muslim dan berjantina perempuan, perlulah tahu batasan dalam melakukan satu perkara.

Seperti video yang sedang tular di Twitter baru-baru ini, kelihatan seorang gadis Muslim berhijab ‘sakan’ memeluk dua orang selebriti lelaki Thailand.

Advertisement

Difahamkan, gadis tersebut dapat peluang untuk bergambar dengan kedua-dua selebriti lelaki itu tetapi perbuatannya memeluk erat menimbulkan pertikaian ramai.

Bukan sekadar itu saja, malah gadis terbabit turut membuat cubaan memasukkan tangan ke dalam poket selebriti lelaki itu tapi sempat dicapai oleh seorang lagi selebriti di sebelah kiri gadis terbabit.

Kebanyakkan netizen yang melihat video pertikai tindakannya yang sangat berlebihan dan tidak tahu batasan sebagai seorang Muslim.

komen netizen

komen netizen

Sehingga artikel ini ditulis, video ini telah meraih lebih 100,000 ribu tontonan dan 287 tanda suka diterima daripada pengguna Twitter.

5 months ago

(VIDEO) Viral Hun Haqeem Peluk Wanita Bertudung? - "Jangan Menggatal.."

The post “Kau Dah Peluk Pastu Masuk Tangan Dalam Kocek Orang Tu” – Gadis Bertudung ‘Naik Syeikh’ Jumpa 2 Selebriti Lelaki first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments