#Hiburan: Kongsi Pengalaman Dikafankan, Adam Corrie Rasa Seperti Dijemput Malaikat Maut

Adam Corrie yang telah lama memeluk Islam sebelum ini telah tampil berkongsi pengalaman dikafankan sebelum waktunya. Menurut pelakon ini, ianya sangat mengerikan dan juga menginsafkan buat mereka yang berpeluang merasai pengalaman ini.

Walaupun sekadar hiburan dan hanya untuk lakonan,namun buat dirinya, ianya seperti benar terjadi dan terasa seperti malaikat maut sedang menjemput pulang ke tempat yang abadi.

Dia yang berkongsi pengalaman tersebut di laman instagramnya baru-baru ini menjelaskan foto yang dimuat naik adalah untuk penggambaran drama tanah kubur pada tahun 2013 yang lalu.

View this post on Instagram

Pengalaman dikafankan sebelum waktunya. Itupon dah terasa seperti malaikat maut dapat menjemput pulang ke kampung kekal abadi Pakaian terakhir ini memang memberi kesan yang mendalam. Jasad kita hanyalah pinjaman dari Allah Tiada yang kekal abadi Dunia hanya tempat persinggahan . Throwback shooting drama #tanahkubur tahun 2013 #adamcorrie

A post shared by Adam Corrie (@adamcorrielee) on

“Pengalaman dikafankan sebelum waktunya. Itupun dah terasa seperti malaikat maut datang menjemput pulang ke kampung kekal abadi. Pakaian terakhir ini memang memberi kesan yang mendalam. Jasad kita hanyalah pinjaman dari Allah. Tiada yang kekal abadi. Dunia hanya tempat persinggahan,”

View this post on Instagram

abah & fateh @adamfatehlee doakan kita semua sentiasa berlapang dada, diberikan ketenangan, kebahagian, dan berada sentiasa dalam lindungan Allah . Audzu bi kalimaatillahit-taammati min kulli syaithonin wa haammatin wa min kulli ‘ainin laammatin Maksud: “Aku berlindung dengan kalimah-kalimah Allah yang telah sempurna dari godaan syaitan, binatang beracun dan dari pengaruh ‘ain yang buruk” (HR. Bukhari, no. 3371) . #adamcorrie #adamfatehlee #Ootd #kurtaali #salmonpeach by @mm_adamcorrie www.adamcorrie.my

A post shared by Adam Corrie (@adamcorrielee) on

Adam yang sebelum ini memilih agama Islam sebagai agama hidupnya pada tahun 2007 yang lalu kemudian menikahi wanita pilihannya, Fazema Mohd Fuad, 36 pada tahun 2008. Kini, mereka dikurniakan seorang anak lelaki bernama Adam Fateh Lee yang berumur 2 tahun setelah 10 tahun menanti akan kelahiran cahaya mata.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments