#Hiburan: Isa Khan Kumpul Duit Selama 6 Bulan Untuk Hadiahkan Risteena Kereta Audi

Sebelum bertindak membuat keputusan untuk membeli sebuah kereta mewah jenis Audi sebagai hadiah ulang tahun perkenalan buat tunangnya, Risteena Munim, pelakon Isa Khan mendedahkan bahawa dirinya mengambil masa selama enam bulan untuk menyimpan wang.

isa khan risteena kereta audi

Menurut Isa, ia merupaan wang simpanan selama enam bulan selepas mengusahakan perniagaan produk makanan tambahan miliknya iaitu “Lovit”.

Malah ia juga dianggap sebagai salah satu bentuk penghargaan buat Risteena pada ulang tahun perkenalan mereka.

Tambah Isa, Risteena memilih kenderaan tersebut sebagai hadiah kerana ia merupakan kereta yang amat diminatinya.

isa khan risteena kereta audi

“Sebelum ini, kami memang ada berborak mengenai kereta Audi. Sebenarnya kami sama-sama minat dengan kereta tersebut. Jadi, sebab itulah saya membelinya.”

Terdahulu, Isa memuat naik sepotong video di laman Instagram miliknya memahat sebuah kisah pemberian kereta mewah daripadanya buat kekasih.

View this post on Instagram

Keindahan itu pasti akan dateng jika kita masih memiliki harapan untuk mendapatkannya. Sering kali kita menunggu dan berharap hari hari indah akan muncul dalam hidup kita, tetapi kita lupa bahwa setiap hari ada tersimpan keindahan dan kesempatan untuk kita hidup bahagia. Aku tlah belajar untuk menghargai apa yang aku miliki karena aku percaya itu semua adalah karunia dari NYA. . Aku dan kamu, kita sedang menjalani proses. Sesuatu yang sering kali kita ingin ilangin, karena tidak sabar untuk segera melihat hasil. Padahal melalui proses inilah kita di bentuk, melalui ujian, masalah, kekhawatiran dan keputus asaan. Hanya saja yang ingin kita raih, belum tentu kita bisa dapatkan. Yang ingin kita tuju, belum tentu kita bisa sampai. Dalam banyak hal, kita harus sadar bahwa tanggungjawab kita memang hanya untuk berjuang dan bener bener ikhlas tentang apa pun yang kita dapatkan. . Sayang, perjalanan paling jauh yang bisa ditempuh oleh manusia bukan lah perjalanan dari satu tempat ke satu tempat yang lain, tetapi perjalanan dari pikiran ke hati kita sendiri. Perjalanan dalam rangka meruntuhkan ego, merendahkan hati, menjadikan ikhlas dalam mencintai satu sama lain. Karena bahagia perhubungan bukan lah karena sempurnanya suatu percintaan, tetapi karena kita tetap bersama walau dalam susah atau senang. Aku mau kamu tahu bahwa keberhasilan yang paling manis itu adalah dengan mencapai apa yang di katakan oleh orang lain sebagai tidak mungkin. Dan aku akan mencapai segala hal yang tidak mungkin itu, bersama dengan kamu. This is for us. Happy Anniversary, dear love. @nur_risteena 💕 Huge thanks to @cstproduction for making this happened! 🔥

A post shared by ℑ𝔖𝔄 𝔎ℌ𝔄𝔑 ™ (@theisakhan) on

Dalam pada itu, Isa juga mengakui perniagaan yang diusahakan bersama tunangnya itu semakin berkembang maju apabila mula menembusi pasaran negara jiran.

“Kami berharap agar perniagaan ini dapat terus berkembang termasuklah di pasaran luar negara.”

Untuk rekod, Isa dan Risteena mengikat tali pertunangan pada 23 November lau di Bali, Indonesia. Pasangan ini juga dikhabarkan bakal menamatkan zaman bujang tidak lama lagi.

Sumber: Gempak


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments