#Hiburan: Tampak Bersahaja, Ramai Mahu Ramona Zamzam Kekal Jadi Hos MeleTOP

Menerima pujian daripada netizen apabila berjaya mengacarakan program MeleTOP dengan caranya yang tersendiri, pelakon jelita Ramona Zamzam khabarnya menerima pelbagai respon positif dari pengikutnya sehingga ada yang mencadangkan aktres itu menjadi hos kekal.

 “Nampak Neutral, Dia Punya Gelak Special” - Ramai Mahu Ramona Zamzam Kekal Jadi Hos MeleTOP

Ragam spontan Ramona bersama Nabil Ahmad sewaktu mengacarakan program itu turt dipahat dalam sebuah posting di akaun Instagram miliknya.

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata pengikutnya berpendapat bahawa Ramona yang juga ibu kepada seorang cahaya mata itu kelihatan amat bersahaja dan langsung tidak kekok mengendalikan program yang disiarkan secara langsung itu.

View this post on Instagram

Thanks for helping out @nabilzira and thank you for having me @meletop ! Mohon maaf kalau ada yg terkurang ❤ Outfit : @katespadeny Makeup : @afeer_kualalumpur Hair : @muahairstylist_hilmiawall #Meletop #RamonaZamzam

A post shared by Ramona Zamzam (@ramonazamzam) on

Sekadar informasi, MeleTOP disiarkan secara langsung setiap Selasa, jam 9 malam di Astro RIA yang meletakkan Nabil sebagai pengacara tetap bersama hos jemputan yang berlainan setiap minggu selepas keputusan pengacara asal Neelofa memutuskan untuk meninggal program tersebut.

Ramai Mahu Ramona Zamzam Kekal Jadi Hos MeleTOP Ramai Mahu Ramona Zamzam Kekal Jadi Hos MeleTOP Ramai Mahu Ramona Zamzam Kekal Jadi Hos MeleTOP

Sebelum ini, nama-nama besar seperti Elly Mazlein, Sherry Alhadad serta Nora Danish juga merupakan antara selebriti yang sentiasa diundang mengendalikan program tersebut bersama Nabil.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments