#Hiburan: Norman Hakim Akhirnya Bersuara Isu Anak ‘Sondol’ Suami Orang – “Yang Salah Tetap Salah, Pintu Taubat Sentiasa Terbuka”

Pelakon Norman Hakim bersuara selepas anak gadisnya, Marissa Dania teruk dihentam gara-gara isu menjadi ‘penyondol’ suami orang sehingga menyebabkan perceraian.

Kata aktor berusia 47 tahun itu, dia mengambil iktibar daripada apa yang berlaku dan menganggap ia sebagai teguran buatnya dan keluarga.

Advertisement

Terima kasih kepada yang ambil berat atas ‘ujian’ buat keluarga saya baru-baru ini. Insya-Allah, ‘gerak hati’ dari-Nya untuk kami selesaikan secara tertutup. Kami ambil iktibar atas khilaf yang berlaku.

norman

Tambah Norman, dia gembira membaca semua komen yang diberikan meskipun berbaur emosi dan kebencian namun  menganggap sebagai teguran terbaik untuknya sekeluarga perbaiki kelemahan serta kesilapan.

Ampun maaf kalau ada khilaf, salah dan silap dari saya sekeluarga. Yang salah tetap salah dan pintu taubat sentiasa terbuka utk kembali ke jalanNya.

dania

Terdahulu, Marissa juga telah memberi penjelasan daripada pihaknya sendiri menerusi Instagram dan meminta orang ramai untuk tidak menyalahkan kedua ibu bapanya atas apa yang berlaku.

marissa dania aslam
2 days ago

(EKSKLUSIF) "Saya Mengaku, Tapi.." - Marrisa Dania Respon Isu Rampas Suami Orang, Dedah Status Terkini Dengan Aslam

The post Norman Hakim Akhirnya Bersuara Isu Anak ‘Sondol’ Suami Orang – “Yang Salah Tetap Salah, Pintu Taubat Sentiasa Terbuka” first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments