#Hiburan: Guru Wanita Tergamak Bersubahat, Jadi ‘Pembekal’ Murid Perempuan Untuk Anak Pengarah Sekolah Perkosa

Seorang guru tergamak bersubahat dan memberi kerjasam kepada seorang lelaki untuk memperkosa pelajarnya selama dua tahun.

Kejadian malang itu berlaku di daerah Saharsa, India dan mangsa semuanya merupakan golongan minoriti di kawasan tersebut.

Advertisement

Menurut laporan, pelaku merupakan lelaki yang sama iaitu Samrat Vishwas yang juga anak kepada pengarah sekolah berkenaan.

Bagaimana guru wanita itu bersubahat? Dia akan membawa mangsa ke sebuah bilik sebelum mengurungnya dan memerhatikan kawasan sekeliling.

rogol

Suspek kemudian datang dan guru berkenaan akan menemaninya di bilik terus sepanjang dia melakukan perbuatan terkutuk itu.

Sebelum ini, mangsa tidak berani untuk membuat laporan kepada pihak polis kerana takut dan malu dengan kejadian yang menimpa selain takut suspek akan mengulangi perbuatan itu terhadapnya.

Namun, selepas hampir dua tahun menderita diperlakukan sebegitu, mangsa mengambil keputusan untuk berhenti ke sekolah sehinggakan menimbulkan syak wasangka dalam kalangan ahli keluarganya.

Polis Saharsa mengesahkan suspek telah pun ditahan dan siasatan menyeluruh bakal dijalankan berhubung kejadian yang berlaku.

8 months ago

Tular Remaja Bawah Umur Diperkosa Inspektor Dalam IPD, Forensik Jumpa Tompokan Mani Pada Cadar

The post Guru Wanita Tergamak Bersubahat, Jadi ‘Pembekal’ Murid Perempuan Untuk Anak Pengarah Sekolah Perkosa first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments